اطلاعیه سازمان سنجش درباره سومین آزمون استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ اطلاعیه این سازمان درباره سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای رعایت عدالت جنسیتی 21 شهریور منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۰
اطلاعیه سازمان سنجش درباره سومین آزمون استخدامی

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر لزوم رعایت عدالت جنسیتی در استخدام های بخش دولتی و با توجه به تغییرات ایجاد شده در شرایط و ضوابط شرکت در سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، امکان حضور بانوان حداقل در 300 فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

وی گفت: داوطلبان متقاضی می توانند براساس اطلاعیه ای که یک شنبه 21 شهریور 95 در سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود، برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی افزود: با توجه به تسهیلات فراهم شده در این باره، تاریخ برگزاری سومین آزمون استخدامی از 19 شهریور به آبان ماه موکول شد.

وی گفت: تاریخ دقیق آزمون در اطلاعیه 21 شهریور اعلام خواهد شد و با توجه به تغییرات ایجاد شده داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کرده اند نیز می توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش نیز با برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 10 هزار نفر به صورت پیمانی اقدام خواهد کرد، بنابراین شرایط و ضوابط این آزمون در اطلاعیه یکشنبه 21 شهریور اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها