جزئیات قتل مرد با تبر مقابل چشمان همسر باردارش

جزئیات تازه ای از پرونده قتل هولناک یک مرد مقابل چشمان همسر باردارش در شیراز فاش شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۵
جزئیات قتل مرد با تبر مقابل چشمان همسر باردارش

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، این درگیری روز چهارشنبه رخ داد. زمانی که به درخشان، بازپرس جنایی شیراز خبر رسید مرد جوانی در یک درگیری در منطقه گلشن به قتل رسیده است، وی دستورات لازم را صادر کرد و تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند.

مقتول جوانی بود که با اصابت ضربات تبر مقابل چشمان همسر باردارش به قتل رسید و برادر همسر مقتول نیز با ضربات تبر مجروح شد.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. در بررسی های صورت گرفته فاش شد که زن و شوهر در یکی از خیابانهای شیراز در حرکت بودند که ناگهان خودرویی با آنها تصادف می کند.

همان موقع مرد جوان از خودرو پیاده می شود تا علت را جویا شود که ناگهان 4 سرنشین عصبانی خودروی مقابل به شکل باورنکردنی از خودرو پیاده شده و به راننده جوان حمله ور می شوند.

در این درگیری مرد جوان از ناحیه گردن به شدت زخمی و دقایقی بعد مقابل چشمان حیرتزده همسرش و مردم جان باخت. بر اساس اظهارات اولیه، همسر مقتول باردار بوده و این موضوع باعث سقط جنین شده است.

در حال حاضر پرونده ای در دادسرای جنایی شیراز تشکیل و تحقیقات در خصوص دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۴
ایران
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
از ریاست محترم قوه قضاعیه درخواست دارم تا با اینچنین حیوانات انسان نما به طور قاطعانه و سریع برخورد كند.(فقط اعدام آن هم در ملاء عام)
از مددكاران عزیز هم خواهش میكنم كه برای جلب رضایت جهت بخشش این افراد به هیچ وجه تلاش نكنن
شاهین
-
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
كاملا موافقم.باید در ملا عام اعدام شوند.
شیدا
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
وای خدا چقد خشن كپ كردم.
آریایی
-
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
واقعا مردم ایران به كجا میروند؟
آیا این مردم همان مردمی هستندكه درزمان انقلاب وجنگ پشت وپناه هم بودند؟
چراچنین شد؟
چرا دلیل این مواردازلحاظ روانشناسی بررسی نمیشوند؟
یه دوست
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
خدا صبرشون بده و انشاالله كه زودتر قاتلین رو پیدا كنند و به سزای عملشون (اعدام) برسونن، جون 2 تا انسانو گرفتن و ضربه بزرگی به بازماندهاشون زدن. خدا لعنتشون كنه
كارمند مفلس
-
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
اینهمه خشونت چرا؟ چرا مردم ما اینجوری شدند آستانه تحمل بشدت پایین با كوچكترین اتفاق چنین وحشیانه دیگری را از بین میبرند بیچاره این خانوم خدا بهش صبر عنایت كند شوهر و بچه ش از بین رفتند برادرش مجروح، خودش هم با این جسم و روحیه آسیب دیده چطور زندگی كند
گلاره
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
یا قمر بنی هاشم این دیگه چیه واااااااااااااای تمام بدم با خوندش یخ زد خدایا به داد برس
حمید
-
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
منم همینطور
قانون جنگل
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
واقعاً حیرت انگیزه ... اونم كجا ... شیراز كه از دیرباز به داشتن مردم آروم و بی آزار معروف بوده!
م.ن
-
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
یعنی اینقدر مملكت بی صاحبه
ناشناس
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
كاش مقامات نظرات مردم را می خواندند و خود را از خواب بیدار می كردند
یه ایرانی
-
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
مقام قضائی تحویل بگیر
پلیس وظیفه شناس تحویل بگیر
بنظرم باید قانون حمل سلاح تو ایران تصویب بشه تا هر كسی اینجوری وحشی بازی در نیاره
محمد
-
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
من موقع این اتفاق اونجا بودم و شاهد ان دو جوان بودم واقعا صحنه دلخراش و ترسناكی بود.داداش 10 ساله ام چند روزه از دیدن صحنه حرف نمیزنه همش گریه میكنه.امیدوارم هرچه زودتر دستگیر و به سزای اعمالشون برسن
شاهین
-
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
خیلی عجیبه یه مدتی كه بگذره میان ومیگن رضایت بدید.بخدا اگه همچین كسایی قصاص نشن سنگ رو سنگ بند نمیشه.فقط باید قصاص كرد.
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
چرا اینطوری شده،خشونت ،قتل ،خودكشی،خیانت زن وشوهر به همدیگه،و..... اینجا ایرانه؟؟؟؟؟
حامی
-
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
فقط اعدام در ملا عام...
حبیب
-
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
متاسفانه آمار خشونت های خیابانی افزایش یافته و لازم است مسئولین قضایی با شدت برخورد كنند تا شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.
ابوالفضل
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
باید آن چهار مرد را در محل قتل بدار مجازات آویخته شود تا عبرتی برای همگان شود وبفهمند جان انسان اینقدر بی ارزش نشده كه عده ای اوباش واراذل با تبر جان دونفر انسان را بگیرند
امیر
-
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
سلام .من شیرازی هستم ..دوستان شیرازی میدونند اسم این منطقه گلشن نیست و كشن هستش... خانواده های ضعیفی داره ..و متاسفانه به جز تعدادی از مردم بافرهنگش كه اونجا زندگی میكنند تعدا زیادیون از همین لات و اوتها و ارازل اوباشند كه انگار بی صاحب رها شده .... حق این كثافتها فقط اعدام هست ...كجایید اون كسایی كه مخالف اعدام هستید هان كجایید؟عزیز شما رو اینجوری بكشند بازم مخالف اعدام هستید؟...
.بیچاره اون زن بار داره چه گناهی كرده بود كه اول زندگی درست وقتی كه منتظر بدنیا اومدن فرزندشون بودند با ید اینجور به سرشون بیاد ....اینا حیونند نه ادم وگرنه بخاطر تصادف كجا دیدید كه كسی رو بكشند ...در ضمن دوستان دونفر كشته شده ..اون بچه توی شكم رو چرا حساب نمیكنید؟؟
سپید
-
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
دوست عزیز و همشهری گرامی من با شما موافقم اما متاسفانه این آدما همه جا هستند بیشترین آمار قتل در شیراز بخاطر نگاه هست پسرخاله من هم دقیقا بخاطر یك نگاه كشته شد.... من بارها توی خیابون فحش خوردم جرات سر بلند كردن نداشتم مردم خیلی عصبی ان چرا واقعا چراااا؟
عباس
-
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دوست عزیز و پایگاه اطلاع رسانی محترم اولا كه نه كشن بوده نه گلشن بلوار امیركبیر سر شهرك مهدیه كنار پلیس راه قدیم بوده این كشت و كشتارو قتل هم كاملا از عمد و با كینه بوده و حالا با مصرف مواد الكلی و مخدرو توهم الله اعلم ولی بعید میدونم چونكه در هوشیاری كامل بودن....
4 تا بچه پولدار خلافكار فكر میكردن آدم كشیم با دادن دیه و پارتی بازی حل میشه از این بنده خدا كه پاسدارم بوده زورشون میگیره پلاك ماشینو میكنن از ابزار فروشی هم تبر میخرن میوفتن دنبال این بنده خدا همون حوالی تو یه مغازه در حالی كه داشته خرید میكرده كمین میكنن جلو چشم خونوادش بكشنش!
به همین راحتی ...
سارا
-
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
اعدام در ملاء عام بدون هیچ بخششی اما باید ریشه یابی بشه چرا این حوادث رخ میده .نیروی انتظامی كه تحت عنوان امنیت اخلاقی نیروشون رو میذارن برای تذكر به دختر پسرای جوون برای مو ولباس توجه كنید دراین مواقع چه میكنید وچطور كنترل میكنید وحشی گریها وجنایتهارو.با اعدام این جنایتكاره باز هم چیزی عوض نمیشه اون زن بیچاره بیوه شده وفرزندش و عزیزش رو از دست داده پدرو مادری همیشه داغدار شدن.مقام قضایی و نیروی انتظامی محترم برای پیشگیری از جنایات اینچنین هم لطفا تدبیری بیندیشید به جای هرز رفتن نیرو وبنزین وهزینه كردن برای كسب درامد از جوانانی كه حالا شاید كمی مویش بیرون از روسری است یا پوشش مناسب مطابق با خواست شما ندارد واقعا دل آدم به درد میاد چه كسی پاسخگوی این ناهنجاریهای اجتماعی است؟؟؟؟
مهدی
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
تو را به خدا ببینید ما از داعش و ترورسیم بیزاریم حالا داخل خیابانهای خودمان عده ای حیوان با جان هموطنانمان چه میكنند پس از آن تروریسم ها چه توقع داریم.
تو را به خدا آنها را در حضور مردم به دار بیاویزید و تا شب همان بالا باشند تا همه دنیا بدانند كه جان انسانها چقدر ارزش دارد
سارا
-
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
باید با تبر جانشون رو بگیرن همون تبری كه این اقارو كشته

نیازمندی ها