نایب رییس فراکسیون اعتدال در گفت و گو با جام جم‌آنلاین عنوان کرد

لاریجانی با تشکیل فراکسیون های مختلف مخالف است

جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به جلسات متعدد میان آقای لاریجانی با اعضای فراکسیون اعتدال برای ایجاد همگرایی میان فراکسیون ولایت و اعتدال، گفت: رییس مجلس به لحاظ کارشناسی با این تعداد از فراکسیون های مختلف در مجلس مخالف است.
کد خبر: ۹۳۳۴۷۹
لاریجانی با تشکیل فراکسیون های مختلف مخالف است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌ آنلاین، با اشاره به جلسات متعدد فراکسیون مستقلین با رییس مجلس گفت: آقای لاریجانی چندین جلسه با اعضای فراکسیون برای ایجاد همگرایی میان فراکسیون ولایت و اعتدال برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه رییس مجلس به لحاظ کارشناسی با این تعداد از فراکسیون های مختلف در مجلس موافقت ندارد تصریح کرد: تصور آقای لاریجانی این است نمایندگانی که زیر پرچم ولایت قرار دارند نباید چند شقه شوند،بلکه باید در جهت حل مشکلات مردم اختلافات را کنار گذارند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم افزود: به اعتقاد آقای لاریجانی با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی همه باید متحد باشند و فراکسیون های مختلف تشکیل نشود و همه زیر چتر فراکسیونی که نامی از تبعیت ازرهبری دارد اجماع کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه آقای لاریجانی با پیشنهاد تشکیل شورای عالی فراکسیون ها موافق است افزود: ایشان به دنبال جمع شدن همه فراکسیون ها حول یک محور است تا نیروهای سیاسی مجلس بتوانند هم افزایی داشته باشند.

نایب رییس فراکسیون اعتدال تاکید کرد: رییس مجلس در جلسات متعدد تلاش در جهت رفع کدورت ها و گام برداشتن در مسیر وفاق را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها