مقوله «چگونگی تولید خیارشور و فرایند تولید و نگهداری»، را یکشنبه ـ 17 مرداد ماه، در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بشنوید.
کد خبر: ۹۲۹۵۸۲
چگونگی تولید خیارشور در رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، روز یکشنبه، در خصوص «تکنولوژی تولید و تهیه خیارشور» با یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی گفت و گو می کند.

این برنامه با موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) به بررسی و تبیین تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی مخاطبان صدای سلامت با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی می پردازد.

همچنین، روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که؛ ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظم پذیری فرزندان روی خط رادیو سلامت

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 17 مرداد ماه، «نوجوانان و نظم پذیری»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» با هدف آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت است که این برنامه روز یکشنبه با حضور دکتر پریسا خسروتاش، روانشناس و مشاور کودک و نوجوان به بررسی «نوجوانان و نظم پذیری؛ چطور فرزند شلخته‌ام را با الفبای نظم آشنا کنم» می پردازد.

در این برنامه رادیویی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

«سایه روشن» و صادرات دستگاه نانو الیاف ایرانی به کره جنوبی

شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 17 مرداد ماه، در بخش دستاوردهای برنامه «سایه روشن»، به موضوع «صادرات دستگاه نانو الیاف ایرانی به کره جنوبی می پردازد.

«سایه روشن» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت است، که با هدف روشنگری درباره مطالب نادرست رسانه ای و نقد انواع باورهای نادرست و دستاوردهای جدید در حوزه سلامت تهیه و پخش می شود.

این برنامه با کارشناسی دکتر قاسمی، متخصص پوست و مو؛ دکتر فرزین حلبچی، متخصص پزشکی ورزشی؛ دکتر الهام بهرنگی، متخصص پوست و مو؛ دکتر رضا فریدی مجیدی، معاون پژوهشی دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس هیئت مدیره شرکت فن آوران نانو مقیاسبه موضوعاتی همچون بخش باورها: اگزما مسری است؛ بخش فضای مجازی: شروع زود هنگام ورزش های حرفه ای در کودکان و احتمال آسیب های مفصلی؛ بخش تبلیغات ماهواره: کاشت مژه؛ بخش دستاوردها: صادرات دستگاه نانو الیاف ایرانی به کره جنوبی می پردازد.

گفتنی است، برنامه «سایه روشن» یکشنبه هر هفته، از ساعت 19:10به مدت 50 دقیقه تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها