در برخی گزارش های ادعایی آمده است؛ شهرام امیری چهارشنبه 13 مرداد اعدام شده است.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۷
شهرام امیری اعدام شد

به گزارش جام جم آنلاین وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی بی سی در گزارشی مدعی شد خانواده امیری در تماس با انها خبر از اعدام "شهرام امیری" داده‌اند.

شهرام امیری به دلایل جرایم امنیتی پس از بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شد، وی در سال 88 پس از سفر به حج ناپدید شد و سر از آمریکا درآورد.

برای پیگیری جزئیات این خبر و صحت و سقم آن با مسئولین ذی الربط در حال تماس هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
محمد
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
اگر وطن فروشی كرده است انشاا... كه اعدامش صحت دارد.
ندا
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
عجیبه به علامت منفی ...
اگر این اقدامات خائنانه برای تحصیل و پیشرفت یك نفر بوده باشه كه حاضر باشه مملكتو بفروشه تا خودش پیشرفت كنه، باید هزاران بار اعدام بشن..
این افراد و مشابهان اقتصادیشون!
شیدا
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
داستان اقای امیری خیلی پیچیده ست.خدا عالمه.
مریم
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
لطفا از یه منبع قابل اعتماد خبر بزارید، اعدام آقای امیری یعنی ناگفته هایی در تحقیقات داریم كه دوست نداریم كسی بدونه و این كنجكاوی دشمنان رو بیشتر میكنه در صورتی كه می تونستیم تو حبس نگه داریم با ملاقات های كنترل شده تا پایان محكومیت حالا بعد10 سال اگه مواردی كه آقای امیری می دونستن از حالت سری خارج نشده بودند اعدامش می كردیم كوتاهترین مسیر همیشه بهترین راه برای هدف نیست.
بی طرف
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
این كی هست؟
م
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
همه تایید كردن(اول هم خارج ایران)شما دنبال واقعیتید
حالتون خوبه
حسام
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
شهرام امیری در تیر ماه 89 به ایران بازگشت و ابتدا با استقبال رسمی وزارت امور خارجه در فرودگام امام خمینی مواجه شد و مانند یك قهرمان با او برخورد شد، حتی در برنامه گفتگوی ویژه خبری در شبكه دو حاضر شد و ادعا كرد كه در عربستان ربوده شده بود و به آمریكا برده شده ولی با توانایی ماموران امنیتی كشورمان به كشور بازگشته است، و حالا می شنویم كه خائن بوده و جاسوسی كرده. كاش مسئولان كشور در همان چند سال پیش شفافیت بیشتری به خرج می دادند و در ذهن مردم از او یك قهرمان نمی ساختند كه حالا آن تصویر ذهنی را ویران كنند.
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
برادر عزیزی كه میگی ازش قهرمان درست كردند شاید اگه این كارو نمیكردن هیچ وقت به كشور برنمیگشت بهتره در مسایل امنیتی و اطلاعاتی و رموز و تاكتیك هایی كه اطلاع نداریم اظهار نظر ناعالمانه نكنیم .اگر كه خیانت كرده حقش بود باید اعدام و ما منتظرهستیم خاینین اقتصادی رو هم اعدام كنن بعداز احقاق حق مردم.تا درس عبرتی برای حال و ایندگان شود.
مریم
-
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اسنودن هم خیلی از مسائل امریكا رو افشا كرد اما مسئولین امریكا هیچ وقت برای برگردوندنش ازش قهرمان نمی سازن تا برگرده و اعدامش كنن یكم به خودمون بیاییم اگه اونموقع می گفتید جاسوسی كرده خیلی بهتر بود 89 به ایران اومده 95 اعدام میشه! جاسوس ها جایی در وطن ندارن اما با اعدام مخالف هستم حبس ابد بدون ملاقات كننده براش بهتر بود. دیگه اكثر مسئولین به ما مردم ایران ضربه میزنن یكم پول برمیدارن میرن كانادا با پول مردم زندگی راحت و بی دردسری دارند حقوق نجومی برای لم دادن میگیرن اینم یه ضربه زده می انداختین زندان آب خنك بخوره
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
یعنی خاك بر سرش اینم به خانواده اش بگم از طرف خودم .......خانواده امیری اینجا ایرانه. .
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
هزاران همت و باكری و بروجردی دادیم اینجا ایرانه كسانی همچون سلمان فارسی هنوز زنده اند. یعنی خاك بر سرش مملكت شو به چی فروخت ها
رامین
-
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
باید خائنین اقتصادی رو هم اعدام كنین .

نیازمندی ها