تجارت جنسی و فحشا در سایه ولنگاری فرهنگی و بی اهتمامی دستگاه‌های نظارتی

اینجا تهران است، ماساژ جنسی چند؟

اگر فکر می‌کنید برای گرفتن یک ماساژ جنسی توسط جنس مخالف باید کیلومترها سفر کنید و چندین ساعت در هواپیما بنشینید و مثلا به تایلند بروید متاسفانه سخت در اشتباه هستید، اینجا تهران است، جایی که زیرپوست این شهر تجارت‌های جنسی عجیب و غریبی در حال رخ دادن است!
کد خبر: ۹۲۹۳۳۵
اینجا تهران است، ماساژ جنسی چند؟

به گزارش جام‌جم آنلاین، وقتی صحبت از ولنگاری فرهنگی و بی اهتمامی برخی نهادها به میان می‌آید خیلی از ذهن‌ها مستقیم به سمت سینما،‌ موسیقی، کتاب و ... می‌رود، اگر یک فیلم با بدحجابی اکران شود،‌ صدای بسیاری ( البته به درستی) در می‌آید اما واقعیت این است که اتفاقاتی در همین دور و بر خودمان در حال رخ دادن است که شاید از آن فیلم و یا کنسرتی که برگزار می شود شرایط بسیار بدتری داشته باشد ولی گویی بسیاری از مدیران نهادهای فرهنگی و انتظامی ترجیح می‌دهند که درباره آن یا سخن نگویند و یا به قول معروف زیر سیبیلی از کنارش عبور کنند.

این که بخشی از فضای مجازی کارکردهای مخرب و مستهجن فراوانی دارد بر کسی پوشیده نیست و درست به همین دلیل نه فقط در ایران بلکه تقریبا در تمام دنیا فیلترینگ سایت‌ها و برخی شبکه‌های اجتماعی توسط دولت و نهادهای قانونی اجرا می‌شود و به همین دلیل هم اگر کسی به شکلی( اغلب غیرقانونی) به این سایت‌های غیرمجاز چه از نوع داخلی و چه خارجی اش و خدمات آنها دسترسی پیدا کند دست کم به مدیران و نهادهای پاسخگو خرده‌ای نمی‌توان گرفت. اما هنگامی که برخی اپلیکیشن ها، سایت‌ها و نرم افزارهای داخلی براحتی آگاهانه یا ناآگاهانه وارد تجارت مخوفی می‌شوند دیگر نمی‌توان سکوت و تماشا کرد.

جام‌جم آنلاین در این گزارش میدانی به شما نشان می‌دهد که چه اتفاقاتی زیر پوست پایتخت مان در حال رخ دادن است، به عنوان مثال اگر فکر می‌کنید برای گرفتن یک ماساژ جنسی توسط جنس مخالف باید کیلومترها سفر کنید و چندین ساعت در هواپیما بنشینید و مثلا به تایلند بروید سخت در اشتباه هستید، اینجا تهران است، جایی که زیرپوست این شهر تجارت‌های جنسی عجیب و غریبی در حال رخ دادن است!

یک زمانی یکی از دوستان خبرنگار (شوخی یا جدی اش با خودش) می‌گفت در نیازمندی‌های مطبوعات برخی از آنها که آگهی «گوسفند زنده در محل» منتشر می‌کنند در واقع منظورشان خدمات غیراخلاقی و جنسی است اما ما در این گزارش اصلا سراغ صنف محترم فروش دام و طیور و ... نرفته ایم، روزگار سر زدن به نیازمندی‌های مکتوب هم شاید گذشته باشد، امروز شاید بسیاری از مردم تهران ترجیح می‌دهند که اغلب نیازهای روزمره خود را بصورت آنلاین و با استفاده از فضای مجازی برطرف کنند.

در یکی دو سال اخیر هم کم نیستند نرم افزارها و سایت‌هایی که یا بصورت رایگان و یا با حداقل هزینه آگهی شما را منتشر می‌کنند فروش خودرو، اجاره مسکن و ...

ما به یکی از همین سایت‌های نیازمندی آنلاین سر زدیم، حاصل جستجوی سریع و ساده مان را با بصورت تصویری با شما در میان می‌گذاریم.

با آگهی شماره 1 تماس گرفتیم، خانمی گوشی را برداشت خودش را «سپیده» معرفی می‌کند، از او می‌پرسیم امکان ماساژ آقایان توسط بانوان هم وجود دارد، او با بیان این که مشکلی نیست، قیمت را 150 هزار تومان اعلام می‌کند و تاکید می‌کند که این قیمت شامل کل بدن می‌شود و به اصطلاح خودشان «فول بادی» است. او از اصطلاح «هپی با دست» هم استفاده می‌کند که فقط باید برای آن تاسف خورد.

آگهی‌های شماره دو و سه هم هر کدام از طریق تلگرام و پیامک پاسخ ما را دادند، اولی را یک آقا پاسخ داد و دومی را یک خانم، پیام هایی همراه با انواع و قیمت‌های خدماتی ست که ارائه می‌دهند و تصاویر آن را می‌بینید که تا اصطلاح «بادی تو بادی» به قیمت 350 هزار تومان را هم پوشش می‌دهد:

اما دو آگهی پایانی هم در نوع خودشان بی نظیر هستند، دو مرد آقا یکی 35 و دیگری 33 ساله آگهی ماساژ داده اند که وقتی با آنها تماس می‌گیرم و متوجه می‌شوند که من آقا هستم بلافاصله می‌گویند ما دنبال ماسور خانم هستیم و هزینه آن هم برایمان مهم نیست هرچه باشد پرداخت می‌کنیم!

این مشت که نمونه خروار بود و در این گزارش به آن اشاره شد، یکی از جدی ترین آسیب‌های اجتماعی ست که با آن در پایتخت و شاید برخی شهرهای دیگر رو به رو هستیم، تجارتی که بصورت آنلاین و مجازی و با محوریت و تمرکز بر فساد و فحشا و در سایه بی توجهی،‌سهل انگاری و بی اهتمامی دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی در حال گسترش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱
ادذرمهدوان
-
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۳
۰
ولنگاری فرهنگی یكی ازمسایلی هستش كه حضرت اقا بارها تاكید كردند.اگر قبلا یك سری افراد سعی در انحراف فرهنگی در كشورمون داشتند اما حالا ما از درون ضربه میخوریم اون هم بی توجهی مسولینمون به این مساله هستش.پیشنهاد میدم كتاب ونگاری فرهنگی نوشته سیسرونی رو بخونید

نیازمندی ها