اخبار هفته

افزودن بخش مولتی‌پلیر به بازی‌های «تل‌تیل گیم»

از بتمن به بعد، تمام بازی‌های Telltale Games دارای بخش مولتی‌پلیر خواهند بود. همان‌طور که می‌دانید Telltale Games که سری بازی‌های مردگان متحرک یا واکینگ دد را در سبک نُوِل تعاملی در کارنامه خود دارد، در حال ساخت یک اقتباس از بتمن است.
کد خبر: ۹۲۹۱۰۴

گویا از این عنوان به بعد، همه آثار این استودیو به حالت مولتی‌پلیر مجهز خواهد شد که به چند بازیکن (تا 2000 نفر) اجازه می‌دهد برای تصمیم‌های مورد اتخاذ رای‌دهی کنند. این حالت چندنفره، دو حالت دارد. یکی از آنها رای گروهی خاص را جمع کرده و گزینه اکثریت را انتخاب می‌کند و در حالت دیگر آراء فقط حالت پیشنهاد داشته و بازیکن اصلی تصمیم نهایی را می‌گیرد. گفتنی است همه مخاطبان این بازی‌ها روی رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند می‌توانند در این مد شرکت داشته باشند.

خبرهایی از بازی Prey

آرکین، سازنده خوشنام سری Dishonored که در حال حاضر تولید بازی Prey را هم در دست دارد، تاکید کرده این بازی نه ادامه عنوان قبلی خواهد بود، نه بازسازی آن ؛ بلکه یک بازآفرینی محض است. آرکین برای دست بردن در دنیای Prey اختیار تام داشته و ظاهرا این مساله به ضرر بازی نخواهد بود. فقط امیدواریم شباهت آشکاری میان این بازی و Dishonored نبینیم و سازندگان همان مقدار انرژی را که صرف آن سری کرده و می‌کنند برای Prey هم بگذارند. رئیس آرکین، رافائل کولانتونیو در ویدئویی که بتازگی منتشر شده، نوید داده تمرکز بازی بر روایت آمیخته با اکشن و همچنین برخی عناصر نقش‌آفرینی است. اکشن بازی گرایش زیادی به سمت تیراندازی دارد. همچنین شخصیت اصلی بازی، مهارت‌هایی را از بیگانه‌های فضایی عاریه گرفته و برای خود به کار خواهد بست. انواع گجت‌های رزمی و غیررزمی نیز موجود خواهد بود. علاوه بر اینها، بازیکن قادر است بین شخصیت زن و مرد انتخاب کند. به همین علت هم اسم مورگان برای شخصیت اصلی انتخاب شده است.

شنیده‌ها درباره قسمت چهارم «خیزش مرگ»

کپکام اعلام کرده قسمت چهارم از سری بازی‌های Dead Rising روندی شمرده‌تر از قسمت سوم خواهد داشت. سازندگان، مکانیک‌های عکاسی و کارآگاه‌مآبانه قسمت اول را به این قسمت هم بازگردانده‌اند. دنیای بازی غنی‌تر و عمیق‌تر از قسمت‌های گذشته خواهد بود. کپکام همچنین یک اگزوسوت (Exosuit) یا لباس مکانیکی برای فرانک وست معرفی کرده که به او اجازه می‌دهد خودش را تغییر دهد؛ به این معنی که فرانک می‌تواند روی یک دوش اگزوسوت یاد شده، موشک‌انداز نصب کرده و روی دیگری ماشین‌گان نصب کند. البته طنز بازی هنوز باقی است و می‌توانید حتی دستگاه شربت‌پاش هم روی آن نصب کنید! این بازی 16 آذر امسال برای PC منتشر شده و متعاقبا برای PS4 به بازار می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها