المپیکی‌های کشتی به تکواندو روحیه دادند

مقانلو: برای بهترین نتیجه به ریو می‌رویم

سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد که ملی‌پوشان ایران در ریو با همه وجود و برای کسب بهترین نتیجه به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۱

بیژن مقانلو، در حاشیه مراسم بدرقه المپیکی‌های تکواندو که در خانه تکواندو برگزار شد، به جام‌جم گفت: بعد از دو سه سال حضور مستمر و سنگین در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و همچنین پیگیری برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی، امروز که در آستانه اعزام به المپیک هستیم بچه‌های ما هم به لحاظ جسمی و هم به لحاظ روحی در آمادگی مطلوبی به سر می‌برند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به انتظاراتی که از شاگردانش می‌رود، افزود: همیشه این را گفته‌ام که نمی‌توان نتیجه‌ای را پیش‌بینی کرد؛ اما این قول را داده‌ام که بچه‌ها با همه توان برای کسب بهترین نتیجه به میدان بروند و فارغ از هرگونه مسائل پیرامونی فقط روی کسب بهترین نتیجه متمرکز شوند.

مراسم بدرقه تکواندوکاران در حالی در غیاب مسئولان وزارت ورزش و جوانان و ستاره‌های سال‌های نه چندان دور تکواندو یعنی هادی ساعی و یوسف کرمی برگزار شد، که سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو از خانواده قهرمانان المپیکی و خانواده اعضای کادرفنی تقدیر کرد.پولادگر با اشاره به افتخار آفرینی‌های تکواندو در سال‌های اخیر، اطمینان داد این روند در ریو 2016 نیز ادامه خواهد داشت.

از دیگر نکات جالب توجه این مراسم اهدای لوحی به امضای 12 کشتی‌گیر المپیکی به المپیکی‌های تکواندو بود، لوحی که توسط حمید بنی‌تمیم، دبیر فدراسیون کشتی به رئیس فدراسیون تکواندو اهدا شد و پولادگر این اقدام فدراسیون کشتی را نشان‌دهنده وجود روحیه بالای همدلی بین المپیکی‌های این دو ورزش خواند که بیشترین انتظار برای افتخارآفرینی از این دو رشته وجود دارد.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58 کیلو (27 مرداد)، کیمیا علیزاده در وزن 57 کیلو (28 مرداد) ، مهدی خدابخشی نماینده وزن 80- کیلو (29 مرداد) و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلو (30 مردادماه) در شیاپ چانگ ریو به مصاف حریفان می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها