به گزارش روابط‌عمومی شبکه پنج سیما، برنامه شب فیروزه‌ای با همکاری شبکه پنج و مراکز استان‌ها تولید و پخش می‌شود. این برنامه که تاکنون از زنجان پخش می‌شد، از امشب از میدان نقش جهان اصفهان پخش می‌شود. دعوت از مهمانان ملی و بومی، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری استان و ... بخش‌های مختلف برنامه را شکل می‌دهد که ساعت 21 روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۳

«ن» بی‌دردسر برگزیده جشنواره بلک فیلم برلین شد

فیلم مستند «ن» بی‌دردسر تولید شبکه مستند سیما در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی بلک فیلم برلین، برنده جایزه بخش بهترین تولید فیلم مستند این رویداد شد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «ن» بی‌دردسر به کارگردانی یلدا قشقایی در رقابت با مستندهایی از کشورهایی چون دانمارک، فرانسه، ونزوئلا، انگلیس، آلمان و برزیل موفق به دریافت جایزه شد. «ن» بی‌دردسر با حمایت شبکه مستند سیما تولید شده و اردیبهشت امسال برای اولین بار از این شبکه روی آنتن رفت.

حال کارشناس هواشناسی خوب است

کارشناس هواشناسی که در حین اجرای زنده در خبر بامدادی شبکه یک از هوش رفته بود، حالش خوب است. معصومه احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما علت این اتفاق را چنین توضیح داد: به علت ایستادن به مدت طولانی قبل از ارتباط مستقیم،‌ دچار افت فشار شدم و با این‌که سعی کردم گزارش را به اتمام برسانم اما در لحظات پایانی سرم گیج رفت.

مستندی از زنده‌یاد مقدسیان در «گنجینه»

به گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند، در چهل و چهارمین قسمت از مجموعه «گنجینه» مستند «نگارگر، الطافی» ساخته زنده‌یاد محمدرضا مقدسیان برای پخش در نظر گرفته شده است. این برنامه امشب ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود. همچنین در دیدار مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان با مدیر شبکه مستند سیما، بنا شد با تهیه فهرستی از مضامین مرتبط و بررسی دقیق آنها، زمینه برای تولید مستند در این خصوص فراهم شود.

داریوش فرهنگ به «نفس» پیوست

داریوش فرهنگ بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، به سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان پیوست. به گزارش روابط عمومی سریال «نفس»، تاکنون 30 درصد از این مجموعه که از دوشنبه 10خرداد کلید خورده، مقابل دوربین رفته و داریوش فرهنگ آخرین بازیگری است که به پروژه پیوسته است.

برنامه کالای ایرانی در رادیو اقتصاد

به گزارش روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، اکبر رضایی، مدیر این شبکه درباره تولید برنامه کالای ایرانی گفت: رسانه ملی از دیرباز در حمایت از تولیدات ملی نقش تاثیر‌گذاری داشته است که این موضوع در گذشته به صورت سیاستی و سوگیری‌های کارشناسی بوده.

وی ادامه داد: اخیرا بنا به تاکید رئیس محترم سازمان صدا و سیما مبنی بر ورود جدی و مصداقی به تبلیغ و ترویج کالاهای ایرانی، رادیو اقتصاد به عنوان واحد رسانه‌ای پیشرو در بین واحدهای سازمان اقدام به راه‌اندازی برنامه «کالای ایرانی» کرده است.

«معمای شاه» موفق عمل کرده است

همراه و یار دیرین حضرت امام خمینی «ره» گفت: از بخش‌هایی که بخوبی در «معمای شاه» تصویر شده، می‌توان به کودتای 28 مرداد یا قیام 30 تیر اشاره کرد که بسیار خوب و درست ساخته شده است.

آیت‌الله سید جعفر کریمی در گفت‌وگو با فارس درباره مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» تاکید کرد که این سریال را مصرانه پیگیری می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها