کارشناس مجری برنامه‌های ورزشی شبکه رادیویی تهران از تجربیاتش می‌گوید:

اجرا در رادیو سخت‌تر از تلویزیون است

«ورزش از رادیو تهران» از نیمه مرداد ماه به استقبال برگزاری مسابقات المپیک می‌رود.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۷
استقبال از المپیک از تهران تا ریو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو تهران، «محمدهادی نه‌برادر» تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی رادیو تهران از انعکاس اخبار و رویدادهای مسابقات در روز‌های برگزاری المپیک 2016 خبر داد و در خصوص جزئیات این برنامه گفت: با برگزاری مراسم المپیک 2016، رادیو تهران با پخش گزارش‌هایی از برگزاری المپیک و گفت وگو با مسئولان و کارشناسان ورزشی به میزبانی این مراسم بین‌المللی می‌رود.

وی افزود: برنامه ورزش از رادیو تهران با محوریت تحلیل و بررسی بخش‌های مختلف المپیک، به جهت اطلاع‌رسانی این روزهای دنیای ورزش برای شنوندگان روی آنتن می‌رود.

«نه برادر» پیرامون صحبت‌های ورزشکاران در خصوص راهیابی به مسابقات المپیک 2016 اظهار کرد: بسیاری از ورزشکاران و مسئولین فدراسیون‌ها در گفت وگو با برنامه قول‌هایی مبنی بر قهرمانی و آرزوی موفقیت در این مسابقات را داده اند.

تهیه‌کننده برنامه با اشاره به دیگر بخش‌ها توضیح داد: این برنامه رادیویی مجله ورزشی است که با مرور تاریخچه المپیک و افتخارات ایران در این مسابقات با مدیران فدراسیون به صورت تلفنی ارتباط برقرار می‌کند.

اجرای این برنامه را محمد میر و مجید احتشام زاده که خود سال ها از قهرمانان تنیس روی میز بود، برعهده دارند.

این برنامه از نیمه مرداد ماه هر روز از ساعت 16 و 35 دقیقه با پخش موسیقی های جدید و مناسب باموضوع برنامه به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها