علیرضا افخمی از نگارش فیلمنامه سریال پرستاران و زمان ساخت آن خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۵۳

این کارگردان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص زمان ساخت سریال پرستاران گفت: در حال نگارش فیلمنامه هستیم و مراحل پایانی پیش تولید را سپری می‌کنیم. وی ادامه داد: سریال تا یک هفته آینده کلید می‌خورد و ادامه نگارش همزمان با تصویربرداری صورت خواهد گرفت. گفتنی است، سریال پرستاران در فضایی با حال و هوای بیمارستان است.

شهین تسلیمی بازیگر «ملکا» شد

شهین تسلیمی به بازیگران سریال ملکا که به کارگردانی احمد امینی در شبکه سه ساخته می‌شود، اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی سریال، شهین تسلیمی از پنجشنبه هفتم مرداد بازی خود را در سریال ملکا به کارگردانی احمد امینی که برای شبکه سه ساخته می‌شود، آغاز کرد.

وی نقش مادر شاهرخ استخری را در این مجموعه بازی می‌کند که آرمان زرین‌کوب تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد.

همراهی رادیو نمایش با رشادت‌های مردم خرمشهر

این هفته سریال دختران آسمانی به کارگردانی حمید منوچهری از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، دختران آسمان با هنرمندی فریبا متخصص، نازنین مهیمنی، سیما خوش‌چشم، احمد گنجی، مونا صفی، حمیدرضا هدایتی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، تهیه و تولید شده است. این سریال رادیویی ساعت 15 و 15 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

«روجا» برای رمضان 96 نامزد شد

صادق کرمیار این روزها طرح اولیه فیلمنامه روجا را برای پخش در ماه رمضان سال آینده به تلویزیون ارائه کرده است. این نویسنده و کارگردان درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به مهر گفت: طرح فیلمنامه مجموعه‌ای به نام روجا را به تلویزیون ارائه کردم تا در صورت پاسخ مثبت فیلمنامه را بنویسم. این مجموعه در حوزه اجتماعی و خانوادگی است و به یکی از مسائل روز می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها