ترامپ از کلینتون پیشی گرفت

افزایش محبوبیت تاجر نیویورکی

هیلاری کلینتون در حقیقت چه کسی است؟

...این کلینتون جاه طلب

وب‌سایت "فرفیلد سیتیزن" در مطلبی به بررسی زندگی هیلاری کلینتون و شخصیت وی پرداخت.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۸
...این کلینتون جاه طلب
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت "فرفیلد سیتیزن" در مطلبی نوشت، "هیلاری کلینتون" نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، می‌گوید هنگامی که 14 سال سن داشت به ناسا نامه‌ای نوشت و داوطلب آموزش‌های فضانوردی شد. ناسا نیز پاسخ داد: دخترها این اجازه را ندارند. کلینتون در کتابش در این‌باره نوشت: "این نخستین باری بود که به مانعی برخورد کردم که با تلاش و سخت‌کوشی نمی‌توانستم بر آن غالب شوم. این امر من را خشمگین کرد."
بیش از نیم قرن پس از آن، پس از تلاش و کوشش‌های فراوان و گذر از موانع بسیاری که در سر راه وی قرار داشت – هرچند بسیاری از آن‌ها به دلیل اقدامات خود بوده است – اکنون کلینتون به دستیابی به آرزوی بلندپروازانه خود – حتی مهم‌تر از فضانوردی – بسیار نزدیک است. وی ممکن است به عنوان نخستین رئیس جمهور زن آمریکا شناخته شود.
داستان زندگی وی مانند هیچ سیاستمدار دیگری در آمریکا نبوده است. وعده‌های بزرگ، موانع نفس‌گیر، رسوایی، موفقیت‌های چشم‌گیر و در نهایت ساختن دوباره زندگی خود و در پی آن، تثبیت چهره زنان در دولت آمریکا، مواردی هستند که زندگی کلینتون را تشکیل می‌دهند.
در این مطلب آمده است: هیلاری کلینتون یکی از شناخته شده ترین زنان در جهان است. اگر باراک اوباما را به عنوان نامزدی در نظر گیریم که ناگهان در صحنه سیاست آمریکا ظاهر شد، هیلاری کلینتون همواره در این صحنه بوده است.
آمریکایی ها در ابتدا وی را به عنوان همسر فرماندار آرکانزاس می‌شناختند. پس از آن، وی به عنوان بانوی اول کشور شناخته شد. پس از یک رسوایی، وی به عنوان یک سناتور سخت‌کوش مشغول به کار شد. او نخستین بانوی اول آمریکا بود که مقامی دولتی را کسب کرده است. هنگامی که وی با باراک اوباما بر سر دستیابی به مقام ریاست جمهوری رقابت می‌کرد، شکست سختی خورد. اما اعلام کرد برای قضاوت هنوز زود است. وی پس از آن زندگی خود را از نو ساخت. کلینتون در دولت اوباما، وزیر امور خارجه شد و به 112 کشور سفر کرد.
نویسنده این مطلب در ادامه آورده است: با اینکه آمریکایی ‌ها تصور می‌کردند هیلاری کلینتون را به خوبی می‌شناسند، اما نقش‌های مختلفی که کلینتون در سیاست آمریکا داشته است نشان می‌دهد شناخت از وی هنوز کافی نیست. یکی از دلایل برای این مورد، رسوایی ایمیل کلینتون است.
در 14 سال اخیر، آمریکایی‌ها در نظرسنجی‌ها از هیلاری کلینتون به عنوان محبوب‌ترین زن جهان نام برده اند. اما در سال‌های گذشته القاب دیگری مانند "لیدی مکبث"، "شدیدا بلندپرواز" و "دروغگوی مادرزاد" به وی نسبت داده شده است. این در حالی است که وی بسیاری از القاب مثبت نیز دارد.
افزون بر این‌ها، همواره به هیلاری کلینتون برچسب "جاه طلب" زده شده است. "ملانی ورویر" – رئیس دفتر هیلاری کلینتون در زمانی که وی بانوی اول آمریکا بود – در این‌باره گفت: "هنگامی که مردی جاه‌طلب خوانده شود، در حقیقت از وی تحسین شده است. اما هنگامی که یک زن جاه طلب خوانده شود، مفهومی منفی خواهد داشت".
در انتهای این مطلب آمده است: همواره بی‌صداقتی در داستان‌های مربوط به کلینتون مشهود بوده است. به باور برخی کارشناسان، دشوارترین مسئولیت برای کلینتون در حال حاضر، توانایی وی برای وارد کردن حقیقت به گفتار و رفتار وی است. رسوایی ایمیل‌های کلینتون بر اهمیت این موضوع گواه است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها