در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه، «آشنایی با کارکرد آزمون‌های روانشناسی در تشخیص» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۸۲
ارزیابی مشکلات روانشناختی و آزمون‌ها در «سایبان آرامش»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش وپیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» با حضور دکتر احسان قیصری، روانشناس به این پرسش های مخاطبان درباره «آیا می‌شود به نتایج آزمون‌های روانشناسی اعتماد کنیم؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

زبان ناراحتی تو چیست؟

«روابط بین همسران؛ توجه به ویژگی های شخصیتی همسران»، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر و تحکیم روابط زوج های جوان را بپردازد.

برنامه عصرگاهی«به رنگ زندگی»، با حضور دکتر پروین ناظمی، روان شناس از ساعت 17 به مدت 120دقیقه به پرسش های مخاطبان درباره «زبان ناراحتی تو چیست؟» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، حکایت، گزارش مردمی، مسابقه ما خانواده ایم، خاطرات، کنترل کیفیت هوا، مباحث کارشناسی و طبیعت پایدار تشکیل شده است.
یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«صبح و زندگی» و فعالیت فیزیکی کودکان

برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه موضوع «فضای بازی مناسب کودکان» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است، با حضور مسعود معمایی، قایم مقام سازمان ورزش شهرداری تهران به این پرسش که «فعالیت فیزیکی کودکان چقدر برای شما اهمیت دارد؟» پاسخ می دهد.

اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیویی است؛ که موضوعات آن بر اساس نیاز و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی»، روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

بازی روانی: فقط به خاطر تو

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه، برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «بازی روانی: فقط به خاطر تو» می پردازد.

برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روانشناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «آگاهی از بازیهای روانی در جهت شفافیت ارتباط طرفین» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 70 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«نیم نگاه» و حمایت دولت از کارآفرینان صنایع خانگی

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ پنجم مرداد ماه، موضوع «حمایت دولت از کارافرینان صنایع خانگی» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعی می پردازد.

در برنامه «نیم نگاه» روز سه شنبه این شبکه رادیویی که کاری از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است، از ساعت 12 به مدت 40 دقیقه با حضور سیده فاطمه مقیمی، مشاور و رئیس اتاق ایران در امور زنان کار آفرین به این پرسش که «تسهیلات دولت و نحوه ی حمایت از کارافرینان صنایع خانگی چقدر و چگونه است؟» پاسخ داده می شود.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها