برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ چهارم مرداد ماه، به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «بیماری های منتقله از حشرات؛ راههای پیشگیری ازگزش حشرات وکنترل علایم» پاسخ می دهد.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۸
بیماری های منتقله از حشرات در فراسو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندستی رادیو سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه رادیویی، روز دوشنبه، با حضور دکتر علیرضافیروز، متخصص پوست و مو به بیان راههای پیشگیری ازگزش حشرات وکنترل علایم می پردازد.

گفتنی است، برنامه «فراسو» رادیو سلامت، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

همه چیز درباره آبلیمو روی موج تندرستی

برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ سوم مرداد ماه، به موضوع «صنایع غذایی؛ تولید و مصرف آبلیمو» اختصاص دارد.

برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، با حضور یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی به این پرسش که «درباره تولید و مصرف آبلیمو بیشتر بدانید؟» پاسخ می دهد.

این برنامه درباره تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی است. در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» به موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) پرداخته می شود.

روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که؛ ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

استقلال طلبی نوجوانان روی خط رادیو سلامت

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ سوم مرداد ماه، «استقلال طلبی نوجوانان»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» با حضور دکتر پریسا خسروتاش، روانشناس و مشاور کودک و نوجوان به این پرسش های مخاطبان درباره «آشنایی با ویژگی استقلال طلبی در نوجوانان» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

مرز پنهان کاری در روابط بین زوجین تا کجاست؟

«روابط بین همسران؛ مرز پنهان کاری در روابط بین زوجین تا کجاست؟»، یکشنبه ـ سوم مرداد ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر و تحکیم روابط زوج های جوان را بپردازد.

آگاهی نسبت به لزوم پنهان کاری یا صداقت در زندگی مشترک برای جلوگیری از آسیب های زندگی خانوادگی یا مشترک؛ در همین ارتباط برنامه عصرگاهی«به رنگ زندگی»، با حضور دکتر علی اصغر اصغرنژاد، روان شناس از ساعت 17 به مدت 120دقیقه به این پرسش که «مرز پنهان کاری در روابط بین زوجین تا کجاست؟» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، حکایت، گزارش مردمی، مسابقه ما خانواده ایم، خاطرات عقد، کنترل کیفیت هوا، مباحث کارشناسی و طبیعت پایدار تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها