معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از حذف روش اینترنت حجمی ثابت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در نرم جهانی ارائه اینترنت موبایل به صورت حجمی متداول است اما اینترنت ثابت حجمی مرسوم نیست و این سرویس به صورت سرعتی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۸۱۷
دیگر نگران تمام شدن حجم اینترنت نباشید

به گزارش جام جم کلیک به نقل از فارس وی گفت: در تعرفه‌های اینترنت اخیرا به تصویب رسید یک روش غیر حجمی تعیین شد که این روش یک گام به سمت تغییر مدل اینترنت ثبات از حجمی به سرعتی است.

معاون رگولاتوری درباره علت این تغییر توضیح داد: محتوای بزرگتر باید راحت تر به دست مردم برسد و محدودیت‌های حجم حذف شود که سرویس‌های حجیم اغلب ویدئویی و داخلی است.

وی یادآور شد: شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت موظف شدند ظرف 6 ماه محاسبه ترافیک داخلی و ترافیک خارجی را برای کاربران تفکیک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسین
-
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
ما كه نفهمیدیم چی گفت
شما فهمیدین بزنین قرمز رو
ناشناس
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
خیالتون راحت مخابرات تمام قد توی چشمهای كاربراش نگاه میكنه میگه نگران نباشید راه های دیگه برای دور زدن این قانون وجود داره
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
۰
۰
ما هم نفهمیدم
بهنام
-
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
با سلام ماهمیشه شاهد وعده كیفیت و سرعت دروغین هستیم ولی كجا است این وعده ها بابا دروغ بسه الان بنده در بروجرد ماهانه 30 هزار تومان پرداخت می كنم ولی كاهش سرعت كه چه عرض كنم قطعی مدوام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها