به گزارش جامجم آنلاین به نقل از دکه، این گزارش به بررسی وعدههای عملی نشدهی شرکتهای ارائهدهنده اینترنت و بهطور خاص شرکت مبیننت پرداخته است و از شکایتهای مشتریان در خصوص کیفیت و خدمات این شرکتها گفته است.
چندی پیش شرکت ایرانسل بستههای حجیم اینترنت خود را حذف کرد و این در حالی بود که کاربران جهت استفاده از همین بستهها برای خرید مودمهای ایرانسل هزینه کرده بودند. این اقدام ایرانسل به موج گسترده اعتراضات کاربران در توییتر منجر شد و چندی بعد ایرانسل دوباره این بستهها را برگرداند.
کاربران در همان زمان TD-LTE شرکت مبین نت را بهعنوان جایگزین بستههای ایرانسل توصیه کردند و شرکت مبیننت برای داغتر شدن تبلیغاتش، جوایزی برای ریتوییت کردن این موضوع اهدا کرد؛ اما اخیرا این شرکت هم برخی بستههای پرطرفدارش مانند (ظرفیت ۳۰۰ گیگابایت برای ۳ ماه) را حذف کرده است و یکی دیگر از بستههای پرطرفدار (۱۰ گیگابایت برای ۱ ماه + ۱۰۰۰ گیگابایت رایگان شبانه) به قیمت ۷۰ هزار تومان هم تا پایان تابستان حذف خواهد شد.
دکه نوشته است : از ابتدای ورود TD-LTE یا همان فناوری نسل چهارم ثابت به ایران، شرکتهای ارائهدهنده این سرویس تبلیغات خود را با محوریت بستههای متنوع و حجیم ارائه دادهاند؛ چرا که نسبت به ADSL و LTE ارزانتر بودند و محدودیت کمتری داشتند . به همین دلیل کاربران پرمصرف اقدام به تهیه مودمهای مخصوص این تکنولوژی کردند. از سوی دیگر این مودمها با مودمهای ADSL تفاوت دارند و صرفا با سرویس مبیننت کار میکنند.
کاربران نسبت به اعلام نکردن محدودیت زمانی بستهها اعتراض کرده بودند و حالا مبیننت در وبسایتش در خصوص بستههای موقت اطلاعرسانی میکند.
در مورد اینترنت شبانه رایگان هم کاربران خبر میدهند که محدودیتهایی برای این طرح اعمال میشود و نمیتوانند حتی یکچهارم حجم شبانه خود را استفاده کنند؛ هرچند شاید بخشی از علت این موضوع ترافیک به دلیل دانلود همزمان کاربران باشد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گروسی: مشکل تیم روحی و روانی است
شاهین بیانی در گفتوگو با «جامجم»: