تمرین تیم ملی والیبال با ترکیب اصلی پیگیری شد

غفور و قائمی سرحال بودندغفور و قائمی سرحال بودند

تمرین صبح دوشنبه ملی‌پوشان والیبال ایران در فضای شاد و پرهیجان برگزار شد،‌ هر چند از این طرف و آن طرف سالن،‌ زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید، مانند این که چرا معنوی نژاد خط خورد؟
کد خبر: ۹۲۳۳۴۳

برخی بر این باور بودند که کادر فنی تیم ملی محمد جواد معنوی‌نژاد را به حمزه زرینی ترجیح بدهد، اما این گونه نشد و تجربه زرینی به کمک این بازیکن آمد تا او را در جمع ملی‌پوشان المپیکی ببینیم. نصرالله سجادی، معاون امور قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و همچنین مناف هاشمی، معاون امور پشتیبانی در کنار محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در تمرینات دیروز از نزدیک سرویس و اسپک ملی‌پوشان را تماشا کردند. سجادی در پایان تمرین ملی‌پوشان گفت: اگر تیم ‌ملی والیبال روی سکوی المپیک برود، مانند مدال آوران انفرادی به آنها پاداش می‌دهیم. می‌دانیم که کار آنها سخت است. این دومین هفته‌ تمرینات تیم ‌ملی والیبال است که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو آماده می‌کند. ترکیب 12 نفره تیم ‌ملی والیبال برای حضور در المپیک مشخص شده و تمام 12 بازیکن در تمرینات تیم ‌ملی حضور داشتند. علاوه بر این نفرات با تشخیص کادر فنی، محمد فلاح و مصطفی حیدری از تیم ب در تمرین صبح دیروز با نفرات دیگر تمرین کردند و سرحال بودند. لوزانو در پایان تمرین گفت: برای انتخاب 12 نفر 18 دلیل داشتم.

تمرینات صبح دیروز ابتدا به بدنسازی اختصاص داشت و سپس ملی‌پوشان، کار با توپ را از سر گرفتند. غفور و قائمی، دو بازیکن مصدوم ایران در لیگ جهانی والیبال همراه با نفرات دیگر بخوبی با توپ کار کردند. پس از پایان لیگ جهانی والیبال ملی‌پوشان از دیدار پایانی میان برزیل و صربستان صحبت می‌کردند. ایران در المپیک ریو با تیم‌های آرژانتین، لهستان، روسیه، مصر و کوبا هم گروه است. از هم گروه‌های ایران در المپیک فقط لهستان در جمع 6 تیم برتر لیگ جهانی قرار گرفت که آن هم به دلیل میزبانی به دور پایانی راه پیدا کرده بود و در نهایت به جمع چهار تیم هم نرسید.

لغو بازی ایران با روس‌ها

تیم ‌ملی والیبال ایران پیش از سفر به ریو قرار بود بازی تدارکاتی را با تیم ‌ملی روسیه برگزار کند، اما به دلیل شرایط تیم این بازی لغو شده است. کادر فنی ترجیح داده به جای برگزاری بازی تدارکاتی، تیم ‌ملی والیبال استراحت بیشتری داشته باشد. مسئولان فدراسیون به تیم ‌ملی روسیه پیشنهاد داده است در صورتی که بخواهند ایران می‌تواند در تهران با آنها بازی کند، اما این تیم نیز اعلام کرده برای جلوگیری از خسته شدن بازیکنانش تمایلی به بازی تدارکاتی در ایران ندارد.

آینده برای معنوی‌نژاد شروع شد

محمد جواد معنوی‌نژاد، جوان بلند بالا و خوش‌اخلاق تیم ملی والیبال آخرین جدا شده تیم در راه المپیک ریو است‌. بازیکنی که ایوان زایتسف فوق‌ستاره روس‌تبار تیم ملی ایتالیا درباره‌اش می‌گوید‌؛ او باید به ایتالیا بیاید تا به بازیکنی بزرگ و بین‌المللی تبدیل شود. این حق هر مربی است بازیکنی را که می‌خواهد برگزیند و باید به نظرش احترام گذاشت. معنوی‌نژاد هم می‌داند آینده متعلق به اوست. بنابراین باید بر تلاش خود در سال‌های آینده اضافه کند. آینده خوب این والیبالیست جوان و بلند بالا از هم اینک شروع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها