در حالی که کمیسیون ماده 99 و وزارت کشور تخریب هتل آرینا را به دلیل مشکلات زیست محیطی در دستور کار خود قرار داده‌ است، ساخت این هتل بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و بنای بلندمرتبه آن در حال تکمیل است.
کد خبر: ۹۲۳۳۱۰

به گزارش فارس، مسئولان بارها بر تخریب هتل آرینا در منطقه فشم (منطقه حفاظت شده ورجین) تأکید کرده و وزارت کشور نیز تخریب این هتل را در دستور کار قرار داده، اما ساخت این هتل بدون توجه به احکام صادره ادامه دارد.

حسن هاشمی، استاندار تهران در اردیبهشت 93 با بیان این‌که به علت پیچیدگی، رسیدگی به پرونده تخلف هتل آرینا در فشم به وزارت کشور ارجاع خواهد شد، گفته بود که در حال بررسی ابعاد مختلف پرونده هستیم و به علت وجود پیچیدگی در پرونده پس از جمع‌بندی نهایی، پرونده را به وزارت کشور خواهیم فرستاد.

این درحالی است که براساس مشاهدات عوامل زیادی در ساخت این هتل مشغول هستند و نکته جالب آن این است که سازنده این هتل و افرادی که مجوز ساخت این هتل را دادند به این نکته توجه نکرده‌اند که این منطقه، منطقه حفاظت شده است و در روزهای پرتردد در منطقه ورجین به دلیل قرار گرفتن نامناسب این هتل در حریم و پیچ رودخانه ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها