با پیشنهاد مدیران باشگاه‌ها و تصویب هیات رئیسه فدراسیون، 2 درصد از پنج درصد مبلغ قرارداد بازیکنان صرف فوتبال بانوان می‌شود. الهه عرب عامری نائب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با تائید این مساله می‌گوید: «اگر باشگاه‌ها این مبلغ را به بانوان ندهند، فدراسیون فوتبال کل مبلغ 5 درصد را دریافت می‌کند و با نظر فدراسیون درباره اش تصمیم‌ می‌گیرد. هدف ما برگزاری مسابقات لیگ بانوان است تا بتوانیم با فراهم کردن بستری مناسب، آینده فوتبال بانوان را تامین کنیم.»
کد خبر: ۹۲۲۸۱۳

لفوتی مدرس درجه 2 کریکت آسیا شد

نرگس لفوتی با نمره قبولی در دوره درجه 2، مدرس داوری کریکت آسیا شد. او که مدرس درجه یک داوری است، با حضور در دوره داوری درجه 2 کنار حدود 24 مدرس درجه یک از عربستان سعودی، کویت، عمان، نپال، مالزی، تایلند، سنگاپور، کویت، کره، بوتان، بحرین، ایران و مالدیو زیر نظر بومی جامولا و پیتر مانوئل قبول شد تا از این به بعد مدرس درجه دوی داوری کریکت آسیا باشد. داوران ممتاز کریکت درجه سه هستند.

3 شهر میزبان مینی بسکتبالی‌ها

دور مقدماتی رقابت‌های مینی بسکتبال و نونهالان در سه منطقه به میزبانی گرگان، کرج و قزوین از 28 تیر شروع می‌شود. در این دوره چهار تیم قزوین، همدان، قم ومرکزی به نام منطقه دو، 28 تا 29 تیر در قزوین با هم رقابت می‌کنند. دو تیم تهران و البرز هم به نام منطقه یک، اول مرداد در کرج با هم مسابقه می‌دهند. سه تیم گلستان، گیلان و سمنان هم به نام منطقه سه 31 تیرماه و اول مرداد ماه در گرگان با هم رودر‌رو می‌شوند.

8 اسکیت‌باز فری استایل در اردوی دوم

با پایان اولین اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل ماده سپید اسلالوم در سمنان، هشت نفر در اردوی دوم ماندند. فدراسیون برای توسعه اسکیت برای اولین بار اردو را در سمنان برپا کرد که از جمع 18 نفر در گروه سنی زیر 16 سال، نیلوفر کرباسی، زهرا باقرزاده، ترانه احمدی و مژده شعبانی، لعیا عربی، مینا عابدینی، زهرا حسینی و شقایق گلگونه در رده بالای 16 سال جواز اردوی دوم را گرفتند. هشت اسکیت‌باز از 27 مردادماه دوباره اردونشین می‌شوند.

گلفی‌ها هفته آینده در اردو

اولین اردوی تیم ملی گلف هفته آینده در تهران برپا می‌شود. بعد از رقابت‌های قهرمانی کشور که از دیروز در تهران با حضور تیم‌های قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خراسان رضوی، مازندران، البرز، خوزستان، زنجان، سمنان، کرمان، مرکزی و تهران شروع شده،نفرات برتر طبق امتیازات با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. تیم ملی در ماه‌های آینده تورنمنت بین‌المللی مالزی را مرداد ماه و رقابت‌های قهرمانی آسیا را شهریور ماه به میزبانی تایلند دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها