شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 28 تیر ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «روابط همسران؛ چقدر ویژگی های همسرم رو می شناسم» خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۸
چقدر ویژگی های همسرم رو می شناسم؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، تلاش برای شناخت خصوصیات همسر به صورت ریزتر با بهبود کیفیت رابطه همراه است؛ در همین ارتباط، برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است با حضور دکتر سیاوش چگینی، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «چقدر ویژگی های همسرم رو می شناسم؟» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«افق روشن» و استفاده از پسماندهای کشاورزی در بتن

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 28 تیر ماه، با موضوع «استفاده از پسماندهای کشاورزی در بتن» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

در برنامه «افق روشن»، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور فرانک محمدکاظمی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی به موضوع « استفاده از پسماندهای کشاورزی در بتن» پرداخته می شود. در این برنامه ضمن آشنایی با این فناوری ،به کاربردی شدن این فناوری، ‌حمایت صنعتگران و تبدیل ایده تا عمل پرداخته می شود.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.

مکان های دیدنی کشور زیر ذره بین رادیو سلامت

برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد دوشنبه ـ 28 تیر ماه، با موضوع «معرفی مکان های دیدنی کشورمان» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

«پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.

این برنامه شبانگاهی بامداد دوشنبه که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس و مهندس میران زاده، کارشناس محیط زیست به این سوال که «بهترین جایی که در ایران به سفر رفتید کجا بوده است؟» پاسخ می دهد.

«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای رعایت حقوق شهروندی متقابل و افزایش آگاهی اجتماعی است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.

یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه،از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها