رئیس رسانه ملی اولویت اول امسال را اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل و حرکت به سمت رسانه توسعه محور اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۲۴۰۸
اقتصاد مقاومتی اولویت رسانه ملی در تولیدات توسعه محور است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر علی عسکری در همایش سراسری مدیران مراکز استانها در مشهد گفت: اولویت اول امسال ما اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل است و باید به سمت رسانه توسعه محور حرکت کنیم.

وی همچنین بر ضرورت توجه به برنامه ریزی و برنامه سازی در زمینه فرهنگ ایرانی، اشتغال در روستاها،آموزش و پرورش ، رونق بخشی به مساجد و استفاده از کالاهای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

رییس رسانه ملی با تاکید بر پیشرفت توسعه محور در رسانه ، حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بخش خصوصی را خواستار شد و افزود در این مسیر توجه به نخبگان و استفاده ار ظرفیتهای آنان یک اولویت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش پدیده مهلک قاچاق کالا را یکی از دلایل رکود اقتصادی دانست و تاکید کرد مدیران رسانه در مراکز استانها بویژه استانهای مرزی باید بیش از همیشه این موضوع را در برنامه ریزی و برنامه سازی مورد توجه قرار دهند.

دکتر عسکری افزود مراکز استانها با توجه به ظرفیتهای خود باید با تولیدات ارشمند در زمینه فیلم، سریال ، انیمیشن و مستند در جهت رضایتمندی بیشتر مخاطبان حرکت کنند.

رییس رسانه ملی گفت : برای حضور بیشتر و نقش آفرینی موثر در فضای مجازی به زودی معاونت فضای مجازی در رسانه ملی احیا میشود و مراکز استانها به عنوان بازوان رسانه ملی بایدبابرنامه ریزی مناسب در این زمینه حضوری فعال و موثر داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی ا زمهم ترین راههای ارتقاء بهره وری و قدرت رسانه ،آموزش کارکنان و تقویت کیفی نیروی انسانی است، از همه نیروها در مراکز استانها خواست باخودسازی در جنبه های اعتقادی، انقلابی بودن و کوشا بودن یاریگر رسانه ملی باشند.

در این همایش که با حضور مدیران کل 33گانه مراکز استانها در هتل فرهنگ و هنر مشهد بر گزار شد ، دکتر علی دارابی به طور رسمی به عنوان معاون جدیدامور استانها معرفی و ازخدمات ارزنده حجه الاسلام و المسلمین موسوی مقدم تجلیل شد.

حجه الاسلام و المسلمین موسوی مقدم ، با حکم دکتر علی عسکری به سمت قائم مقام رسانه ملی منصوب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها