خبرهای خوب روحانی برای مردم کرمانشاه

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به کرمانشاه اظهار کرد: آثار و برکات سفر برای کرمانشاهیان بسیار چشمگیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۴۰۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری همچنین به پیشنهادهای مطرح شده از سوی استان برای تصویب در سفر هیات دولت اشاره کرد و گفت: مجموع اعتبارات مورد نیاز برای تحقق این پیشنهادها 130 هزار میلیارد ریال است.

وی با تاکید بر این‌که پاسخگویی به همه پیشنهادهای استان با توجه به محدودیت اعتبارات امکان‌پذیر نیست یادآور شد: برای شتاب بخشیدن به توسعه کرمانشاه باید از ابزارهای دیگر نظیر استفاده از توان بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین منابع صندوق توسعه ملی که با نرخ ارزان در اختیار بخش غیردولتی قرار می‌گیرد، استفاده کنیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه گردشگری اظهار کرد: وجود اماکنی مانند طاق بستان و بیستون و همچنین برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری طبیعی این امکان را به‌وجود آورده که کرمانشاه تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری کشور شناخته شده و مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

وی با اشاره به افتتاح مرکز ارتباطات مردم با ریاست‌جمهوری گفت: راه‌اندازی این مرکز یک روش خوب و عزتمندانه برای پیگیری مطالبات مردم و جایگزین روش‌های غیرعزتمندانه گذشته است.

افتتاح سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت در کرمانشاه

در همین حال سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) یک روز پیش از سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت به کرمانشاه راه‌اندازی شد.

استاندار کرمانشاه در آیین آغاز به کار این سامانه اظهار کرد: این سامانه از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت بعد از سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه فعالیت خواهد داشت.

اسدالله رازانی اظهار کرد: در جامعه 80 میلیونی ایران که امکان دیدار چهره به چهره همگان با رئیس‌جمهور میسر نیست، راه‌اندازی چنین سامانه‌ای می‌تواند ابتکاری ارزشمند و پل ارتباطی دولت و ملت باشد.

وی افزود: در این سامانه 1500 نفر که 6000 نفر ساعت آموزش دیده‌اند در سه نوبت از طریق شماره تلفن 111 آماده دریافت درخواست‌ها و دیدگاه‌های مردم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها