باشگاه بایرن تاکید کرد اجازه حضور داگلاس کاستا در رقابت‌های المپیک را نخواهد داد. این باشگاه دلیل چنین تصمیمی را آسیب دیدگی کاستا دانست. کارل هاینس رومنیگه گفت: کاستا با آسیب دیدگی جزئی روبه رو شده است. او مراحل درمان را شروع کرده و باید در مونیخ بماند. چند روز طول می‌کشد که این بازیکن به شرایط بازی برسد و باید بگویم به برزیل نخواهد رفت.
کد خبر: ۹۲۱۲۱۵

شکایت لاتزیو از بیلسا

مارسلو بیلسا، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین با باشگاه لاتزیو به توافق نهایی رسید و رسما با این تیم قرارداد امضا کرد، اما تنها بعد از دو روز استعفا کرد و گفت قصد ندارد هدایت این تیم ایتالیایی را به عهده گیرد. به همین علت باشگاه لاتزیو تاکید کرد از این سرمربی سرشناس آرژانتینی به فیفا شکایت خواهد کرد. وکیل باشگاه لاتزیو در این باره گفت: همه ما می‌دانیم بیلسا چرا از لاتزیو رفت. یک تیم دیگر حاضر شده سه میلیون یورو بیشتر به این مربی بدهد و او هم به خاطر چنین موضوعی حاضر نشد هدایت لاتزیو را به عهده بگیرد. ما با این مربی قرارداد رسمی داشتیم و او نمی‌تواند آن را انکار کند.

واکنش رسمی بارسا به جدایی مسی

باشگاه بارسلونا به شایعه جدایی لیونل مسی در تابستان سال جاری پایان داد و تاکید کرد این بازیکن پیشنهادی برای جدایی ارائه نکرده است. جوزپ یپس، سخنگوی بارسلونا در گفت‌وگو با روزنامه الموندو گفت: هم باشگاه بارسلونا و هم لیونل مسی دلیلی برای نگرانی ندارند و ما کاملا آرام هستیم. مسی اصلا خواستار جدایی نبوده است. البته باید اعتراف کرد او در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برد.

کریس به سوپرجام اروپا می‌رسد

در حالی که منابع خبری پرتغالی بر آسیب جدی کریستیانو رونالدو تاکید دارند و مطمئن هستند او حداقل به شش ماه استراحت نیاز دارد، منابع مادریدی مصدومیت او را جدی نمی‌دانند و از قول روابط عمومی باشگاه رئال‌مادرید می‌نویسند: کریس به سوپرجام اروپا می‌رسد. پزشک آلمانی و معتمد کریستیانو رونالدو به خبرنگاران گفته معاینات تکمیلی و تعیین‌کننده برای قضاوت درباره عمق آسیب‌دیدگی رونالدو عصر امروز انجام می‌شود و باید تا آن زمان صبر کرد.

هشدار آرسن ونگر به تیه‌ری آنری

سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای حضور تیه‌ری آنری در کادر مربیگری آکادمی باشگاه شرط تعیین کرده است. مهاجم پیشین آرسنال در حال حاضر به عنوان مفسر در شبکه اسکای اسپورتس فعالیت می‌کند. آرسن ونگر گفته نیاز به حضور تمام وقت آنری در آکادمی دارد، در حالی که کار در شبکه اسکای اسپورتس مانع است. طبق اعلام دیلی میل، آنری در حال حاضر حقوق سالانه چهار میلیون پوندی از شبکه اسکای اسپورتس دریافت می‌کند. با این حال سرمربی آرسنال می‌خواهد آنری بیشتر درگیر تیم فوتبال پایه‌های آرسنال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها