مهدی آذریزدی نویسنده‌ای است که نامش با کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» گره خورده است و نسل‌های زیادی با قصه‌های خوبش آشنا هستند.
کد خبر: ۹۲۰۵۷۶

فردا سالروز درگذشت این نویسنده است اما نویسندگان برجسته کودک و نوجوان قصد دارند سه‌شنبه به یاد او در محفلی گرد آمده و از او تجلیل کنند. آن‌طور که مهر نوشته است، در این محفل قاسمعلی فراست، جواد محقق، جواد جزینی، محمدمهدی رسولی، محمدعلی گودینی، علی‌الله سلیمی و شماری دیگر از نویسندگان برتر حضور پیدا کرده و به این نویسنده پرتلاش و بی‌ادعای حوزه ادبیات کودک و نوجوان؛ مرحوم آذریزدی می‌پردازند.

حسین محب‌اهری در بیمارستان

حسین محب‌اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مدت‌هاست درگیر بیماری سرطان است. این بازیگر تاکنون مراحل درمانی مختلفی را پشت سر گذاشته و بارها غول سرطان را شکست داده است. این هنرمند متاسفانه طی روزهای گذشته حال خوشی نداشت و دوباره راهی بیمارستان شد. وی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس نتایج آزمایش‌های جدیدی که انجام داده‌ام، پزشک معالجم یک دوره دو ماهه شیمی‌درمانی را برای من در نظر گرفته که از روز شنبه آغاز شده است. محب‌اهری اظهار کرد: نتیجه آزمایش‌ها مورد رضایت پزشک معالجم بوده و با گذراندن این دوره شیمی‌درمانی اگر مابقی آزمایش‌ها و اسکن‌ها هم مثبت باشد، برای پیوند مغز استخوان به بیمارستان دیگری منتقل خواهم شد. جام‌جم برای این هنرمند عزیز آرزوی بهبود و سلامتی دارد.

تجلیل از خانواده مرحوم منزوی

چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره که از سوی حوزه هنری در حال برگزاری است، قصد دارد از خانواده زنده‌یاد حسین منزوی غزلسرای بزرگ معاصر تجلیل کند. در این آیین همچنین از غلامرضا طریقی، مصطفی آقاجانلو و مریم بیات‌تبار از ادیبان استان زنجان هم قدردانی خواهد شد. قرار است عصر امروز طی مراسمی جمعی از شاعران پیشکسوت به مزار زنده‌یاد منزوی رفته و یاد او را گرامی بدارند. آن‌طور که پایگاه خبری حوزه هنری نوشته است، برنامه‌های این جشنواره محدود به تجلیل از شاعران نمی‌شود و از روز گذشته تا پایان امروز حمیدرضا شکارسری، ابراهیم اسماعیل‌اراضی، موسی بیدج و عبدالحمید ضیایی کارگاه‌های شعر برگزار می‌کنند و مجید قیصری نویسنده برجسته کشورمان هم در کارگاه داستان این جشنواره حضور پیدا می‌کند. اختتامیه این آیین فردا در شهر زنجان برگزار می‌شود.

سالار عقیلی با چه کسی عکس گرفت؟

چند روزی است که عکس سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی در کنار جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینما در شبکه‌های اجتماعی میان کاربران می‌چرخد. آن‌طور که هنرآنلاین نوشته است، این دو هنرمند که در افطاری خیریه لیلا بلوکات بازیگر خوب کشورمان حضور پیدا کرده بودند، با هم عکس گرفته‌اند. هاشم‌پور از جمله چهره‌هایی است که از بازی‌های خوبش خاطرات زیادی داریم و برای بسیاری از ما تصویر یک قهرمان را دارد. ناگفته نماند بسیاری از هنرمندان در این آیین خیریه که هر سال به همت بلوکات برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند. عقیلی، حجت اشرف‌زاده، سینا شعبانخانی و رضا سورتیجی به اجرا پرداختند و حریر شریعت‌زاده همسر عقیلی با نواختن پیانو این خواننده را در اجرا همراهی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها