سردار شریف:

تلاش عربستان برای احیای منافقین،محکوم به شکست است

سردار سرتیپ رمضان شریف با اشاره به حضور و اظهارات وقیحانه "ترکی الفیصل" رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان سعودی در جمع منافقین تروریست منفور و بزدل در پایتخت فرانسه گفت: تلاش رسانه‌های بیگانه و سعودی‌ها برای احیای منافقین، محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۲۰۴۷۵
تلاش عربستان برای احیای منافقین،محکوم به شکست است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز،وی افزود: حضور رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی و امنیتی آل سعود در میتینگ منافقین در پاریس و همزبانی و همراهی با آنان نشان از پیوند دیرین گروهک تروریستی منافقین با رژیم سعوی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته و پس از سال‌ها، پشت صحنه معرکه گیری دشمنان نظام را برملا می‌سازد.

سردار شریف گفت: امروز بر افکار عمومی جهانیان آشکار شده است که رژیم آل سعود محور حمایت و پشتیبانی از جریان تروریسم در منطقه و فراتر از آن هستند در واقع منافقین، داعش، طالبان، القاعده و ده ها گروهک تروریستی پراکنده شده در جغرافیای اسلام و بشریت، تحت منویات و راهبردهای امریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه با حمایت‌های گسترده مالی آل سعود مرتکب بزرگ ترین جنایات علیه بشریت می‌شوند.

وی رؤیاهای بر باد رفته منافقان و آرزوهای دست نیافتنی آل سعود درباره ایران را واقعیتی انکارناپذیر خواند و تصریح کرد: قرائن و تأیید "ترکی الفیصل" نشان می‌دهد همان گونه که سرکرده منافقین از عمق غصه و کینه نسبت به پیشرفت و تعالی انقلاب و ملت ایران دق کرده و مرده است آل سعود هم بیمار رو به مرگی هستند که به زودی به ملاقات سرکرده منفور منافقان خواهد رفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: بی‌تردید به همان میزان که صدام و حزب بعث از پناه دادن به منافقان و حمایت و همراهی با آنان بهره‌مند شدند آل سعود نیز از این همراهی و همدستی منتفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به کوری چشم آل سعود، منافقان و دیگر دشمنان ملت ایران، خورشید ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) بر ایران اسلامی و بلکه بر جغرافیای امت اسلامی خواهد تابید گفت: آل سعود باید بداند سرقبری فاتحه می‌خوانند که مرده‌ای در آن نیست، چرا که اگر فاتحه خوانی بر این جنازه فایده ای داشت، بی‌تردید امریکا و غربی‌ها صف نخست مراسم فاتحه خوانی بودند.

سردار شریف با بیان اینکه گروهک منفور منافقین به زباله‌دان تاریخ پیوسته است و تلاش رسانه‌های بیگانه و سعودی‌ها برای احیای آنها در تراز "اپوزوسیون ایرانی" محکوم به شکست است، تأکید کرد: سیاهه‌ی جنایات گروهک تروریستی منافقین و حمایت امریکا و متحدان غربی و عربی کاخ سفید و رژیم جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن حدود 17 هزار تن از آحاد مسئولین و مردم ایران در اقدامات جنایتکارانه تروریستی از حافظه تاریخی بشریت پاک نخواهد شد و آنان برای همیشه منفور و محکوم و مستحق مجازات‌های سخت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها