درخواست سرخپوشان از هواداران

به این پرسپولیس ایمان داشته باشید

پرسپولیسی‌ها این روزها در اردوی اکراین به سر می‌برند و دارند خودشان را برای شروع رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم آماده می‌کنند. برانکو در این مورد می‌گوید: بازیکنانی که در اردوی اکراین حضور دارند از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و آماده نشان داده‌اند. خدا را شکر همه چیز خوب است و ما در تلاش هستیم به بالاترین آمادگی ممکن برسیم.هنوز هم برای آماده‌سازی تیم زمان زیادی داریم و در این مدت باقیمانده سعی می‌کنیم بقیه نکاتی که لازم است را بهبود ببخشیم و تیم را آماده مسابقات کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۷

برانکو در حالی این حرف‌ها را می‌زند که ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم هواداران را به روزهای خوبی که در انتظار پرسپولیس است امیدوار می‌کند. او می‌گوید: از هواداران عزیز می‌خواهیم همان‌طور که سال گذشته به تیم اعتماد داشتند و حمایت‌های خودشان را نسبت به تیم اعلام کردند، امسال هم به انتخاب آقای برانکو ایمان داشته باشند و حمایتشان را پشت تیم داشته باشند تا سال خوبی را رقم بزنیم.

پرسپولیسی‌ها که سال قبل تا آستانه قهرمانی پیش رفتند امسال می‌خواهند کار نا‌تمام خودشان را تمام کنند. طوری که محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیسی‌ها هم می‌گوید:به هواداران نوید می‌دهیم که سال خوبی در پیش داشته باشیم. امسال از هفته‌های ابتدایی کار را قوی شروع می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها