برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 15تیر ماه، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «تغذیه صحیح پس از یک ماه روزه‌داری» پاسخ می دهد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۴
«فراسو» و تغذیه صحیح پس از یک ماه روزه‌داری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «فراسو» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه، روز سه شنبه، با حضور پیام فرحبخش، دکترای تغذیه به سوالات شنوندگان در خصوص «نکات تغذیه ای صحیح و اصولی بعد از ماه رمضان» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

در «خونه زندگی» چطور تست بزنیم؟

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 15 تیر ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «مهارت های فردی؛ چطور تست بزنیم؟» خواهد پرداخت.

برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز سه شنبه با حضور دکتر پور دستمالچی، مشاور تحصیلی و دکتر عرب پور، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «مهارت های فردی؛ چطور تست بزنیم؟» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

از خدا ممنونم

ویژه برنامه «تا خدا راهی نیست» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 15 تیر ماه، به موضوع «از خدا ممنونم» خواهد پرداخت.

ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» با هدف خودسازی و رسیدن به رضایت الهی به مدت 30 شب با ایجاد فضای عرفانی شاد و تلفیقی از بخش های کوتاه و شنیدنی در قالب گزارش، نمایش، داستان، مصاحبه، مسابقه و .. با شنوندگان صدای سلامت همراهی می کند.

انسان بطور طبیعی گرایش به خیر دارد و کار نیک و پسندیده را می‌ستاید و از نیکوکار سپاسگزار است.

اینگونه اعمال نیک و پسندیده درزندگی انسانی و بویژه اصلاح و بهبود رفتار اجتماعی بسیار تاثیرگذار است. استفاده درست از نعمت ها و در خدمت دیگران قراردادن نعمات ازنمونه های شکرگزاری است.

از این رو، برنامه «تا خدا راهی نیست» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، با حضور حجت الاسلام سعیدی، مدرس دانشگاه؛ حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی؛ دکتر راسخی، متخصص تغذیه؛ و حجت الاسلام اسدالله طاهر رضی،کارشناس مذهبی، با تاکید بر اینکه دعا در حقّ دیگران، عامل پیوند و اتحاد جامعه اسلامی است، به موضوع «ابعادا ارتباطی انسان با خدا و خود و اجتماع؛ من همه را دعا می کنم» می پردازد.

گفتنی است، ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 19:10 به مدت 110 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«سایبان آرامش» و انتخاب متخصص برای حل مشکلات

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ 15 تیر ماه، «برای طرح مسائل و مشکلاتم به کدام متخصص مراجعه کنم؟»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز سه شنبه با حضور دکتر پروین ناظمی، روانشناس و مشاور خانواده به این پرسش های مخاطبان درباره « در زمانی که با یک مسئله یا مشکل مواجه می‌شویم، به کدام متخصص مراجعه کنیم؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها