جیانلوییجی بوفون، دروازه‌بان و کاپیتان افسانه‌ای ایتالیا در پایان بازی با اسپانیا به سمت هافبک بازی‌ساز اسپانیا رفت تا پیراهنش را با این بازیکن اسپانیا تعویض کند.
کد خبر: ۹۱۷۵۷۰

در حالی که خیلی‌ها انتظار داشتند گلر ایتالیایی پیراهنش را با ایکر کاسیاس دروازه‌بان دوست‌داشتنی و نیمکت‌نشین اسپانیا تعویض کند. بوفون درباره واکنش به این سوال که چرا در پایان بازی پیراهنش را با اینیستا عوض کرد، گفت: من این کار را کردم چون معتقدم هرگز اینیستا را نبرده‌ام. او به لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن مورد علاقه من است و به همین دلیل پیراهنم را با او تعویض کردم.

جیانلوئیجی بوفون، درباره بازی هم گفت: «اسپانیا و دیگر تیم‌های اروپا، بیش از حد ایتالیا را دست‌کم گرفته بودند. راهی طولانی و سخت پیش روی ماست و تیم‌های قدرتمندی در مسیرمان قرار می‌گیرند. نمی‌توانیم بگوییم راحت پیروز می‌شویم زیرا تازه در یک‌چهارم هستیم. هنوز فراموش نمی‌کنم صحبت‌ها و نظراتی که در ابتدای رقابت‌ها راجع به ما می‌شد. ما ثابت کردیم که همه ما را بیش از حد دست‌کم گرفته بودند و من به این افتخار می‌کنم. عملکرد خوبی مقابل اسپانیا داشتیم. پس از سال‌ها شکست در برابر اسپانیا، بالاخره توانستیم آنها را ببریم. درست است که در مرحله یک‌هشتم بود ولی از هیچ، بهتر است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها