با حضور مداحان و وعاظ معروف از رادیو ایران پخش می شود

بیان ویژگی های بارز حضرت علی (ع)

شبکه رادیویی سلامت همزمان با سالروز شهادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام، روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ هفتم و هشتم تیر ماه، با حضور کارشناسان در برنامه های خود به موضوعاتی همچون کمک به دیگران، عفو و بخشش، عدالت در زندگی، نقش توبه و استغفار در رستگاری انسان، شکرگزاری خداوند و... خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۴
شبکه رادیویی سلامت در سوگ شهادت امام علی (ع)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی به شرح زیر است:

برنامه «پشت پلک صبح» بامداد دوشنبه ـ هفتم تیر ماه که کاری از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی است، از 30 دقیقه به مدت 120 دقیقه با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به این پرسش که «شما سعی می کنید چگونه به دیگران کمک کنید؟» پاسخ می دهد.

ویژه برنامه سحر «شوق بندگی» کاری از گروه اجتماعی، هفتم تیر ماه، با حضور حجت الاسلام اسفندیاری، کارشناس مذهبی به این پرسش که «به نظر شما غلبه بر نفس اماره چقدر در سلامت آحاد جامعه نقش دارد؟» پاسخ می دهد.

برنامه «نشانی» کاری از گروه بهداشت روان، نیز هفتم تیر ماه، ساعت های 4:50 و 10:20 به مدت 10 دقیقه، با حضور حجت الاسلام سعیدی،کارشناس مذهبی به «تفسیر آیه 10 سوره روم» با موضوع «سبک زندگی و سلامت روان» می پردازد.

برنامه «خانه ما» کاری از گروه بهداشت روان،هفتم تیر ماه، از ساعت 6:35 به مدت 20 دقیقه، با حضور حجت الاسلام صادقی، کارشناس مذهبی به موضوع «عاقبت به خیری» می پردازد.

برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه اجتماعی، هفتم تیر ماه، از ساعت 7:05 به مدت 80 دقیقه، با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس و حجت الاسلام اسدالله طاهر رضی،کارشناس مذهبی به این پرسش که «چه کنیم تا اطرافیان ما را انسان عادلی بدانند؟» پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ خدا» کاری از گروه بهداشت روان، هفتم تیر ماه، از ساعت های 8:20، 18 و 23:50 به مدت10 دقیقه، با حضور دکتر سید حمید خوئی، محقق علوم قرآنی به «تفسیر آیات 13 به بعد سوره لقمان» با موضوع «توصیه‌های پدرانه» خواهد پرداخت.

برنامه «سایبان آرامش»کاری از گروه بهداشت روان، هفتم تیر ماه، از ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، با حضور دکتر مینو اسد زندی، عضو کمیته سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی به این پرسش که «چطور سلامت معنوی مان را بهبود ببخشیم؟» پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ زندگی» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت،هفتم تیر ماه از ساعت 17 با حضور دکتر علی اصغر اصغر نژاد، روانشناس به موضوع «عفو و گذشت» خواهد پرداخت.

ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» کاری از گروه تغذیه و سلامت، هفتم تیر ماه، با حضور حجت الاسلام سعیدی، مدرس دانشگاه؛ حجت الاسلام علی آقا بابا،کارشناس مذهبی ؛ دکتر راسخی، دکترای تغذیه و حجت الاسلام اسدالله طاهر رضی، کارشناس مذهبی به بررسی «نقش توبه و استغفار در رستگاری انسان» می پردازد.

برنامه «یادداشت های روزانه من» کاری از گروه بهداشت روان، هفتم تیر ماه، از ساعت 21:20 به مدت 10 دقیقه، با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع «شکرگزاری خداوند» خواهد پرداخت.

برنامه های روز سه شنبه ـ هشتم تیر ماه نیز به این شرح است:

برنامه «پشت پلک صبح» بامداد سه شنبه ـ هشتم تیر ماه که کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است از 30 دقیقه به مدت 120 دقیقه با حضور حجت الاسلام عبدالرحمان غیاث، کارشناس مذهبی؛ دکتر محمدرضا فرنقی زاد، روان شناس و دکتر محسن ایمانی، روانشناس و مشاوره خانواده به این پرسش که «از فرصت‌های انتخاب و تصمیم گیری چطور استفاده می‌کنید؟» پاسخ می دهد.

ویژه برنامه سحر «شوق بندگی» کاری از گروه اجتماعی، هشتم تیر ماه، با حضور حجت الاسلام اسفندیاری، کارشناس مذهبی به این پرسش که «به نظر شما خدمت به خلق چقدر در گشایش درهای فضل الهی تاثیر دارد؟» پاسخ می دهد.

برنامه «نشانی» کاری از گروه بهداشت روان، هشتم تیر ماه، ساعت های 4:50 و 10:20 به مدت 10 دقیقه، با حضور حجت الاسلام سعیدی، کارشناس مذهبی به «تفسیر آیه 59 سوره احزاب» با موضوع «ضرورت حجاب» می پردازد.

برنامه «خانه ما» کاری از گروه بهداشت روان، هشتم تیر ماه، از ساعت 6:35 به مدت 20 دقیقه، با حضور حجت الاسلام صادقی، کارشناس مذهبی به بررسی «راه‌های رسیدن به خدا» می پردازد.

برنامه «به رنگ خدا» کاری از گروه بهداشت روان، هشتم تیر ماه، از ساعت های 8:20، 18 و 23:50 به مدت10 دقیقه، با حضور دکتر سید حمید خوئی، محقق علوم قرآنی به «تفیسر آیه 70 سوره احزاب» با موضوع «چگونه سخن بگوییم» خواهد پرداخت.

ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» کاری از گروه تغذیه و سلامت، هشتم تیر ماه، با حضور حضور حجت الاسلام سعیدی، مدرس دانشگاه؛ حجت الاسلام علی آقا بابا،کارشناس مذهبی؛ دکتر راسخی، دکترای تغذیه و حجت الاسلام اسدالله طاهر رضی،کارشناس مذهبی به این پرسش که «چگونه خیرخواه دیگران باشیم؟» پاسخ خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها