تیراندازان تپانچه و تفنگ در دومین روز مسابقات جام‌جهانی باکو نشانه‌گیری می‌کنند. بعد از رقابت تیراندازان تراپ، امروز نوبت تیراندازان تپانچه و تفنگ رسید. در این روز، طبق برنامه زینب طوماری، مینا خبازیان و الهام هریجانی در فینال تپانچه 10 متر مسابقه می‌دهند و فردا هم در تپانچه 25 متر. فردا تیراندازان تفنگ هم سیبل‌ها را نشانه می‌گیرند. در این روز نرجس امام قلی‌نژاد، دینا فرزادخواه، حدیثه یاوری و آرمینا صادقیان درفینال تفنگ 10 متر مسابقه می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۴

تمدید قرارداد مربی کره‌ای کمانداران

پارک میوک وون، مربی کره‌ای تیراندازی با کمان تا پایان المپیک با ایران می‌ماند. با پایان مسابقات انتخابی المپیک در جام جهانی ترکیه، سه شنبه کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با کمان در جلسه‌اش به تمدید قرارداد با سرمربی کره‌ای تا بعد از المپیک ریو رای دادند. زهرا نعمتی تنها کماندار المپیکی ایران است که از دیروز تمریناتش را زیر نظر مربی کره‌ای شروع کرد. نعمتی در ادامه ده روز در کرمان اردو می‌زند. زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ایران در المپیک ریو است.

پاداش شهریان برای مدال جهانی کاراته‌کاها

رباب شهریان، معاون امور بانوان وزارت ورزش به کاراته کاها به شرط کسب مدال جهانی، پاداش ویژه می‌دهد. او عصر سه‌شنبه با حضور سرزده در اردوی تیم ملی کاراته از نزدیک تمرین آ نها را برای قهرمانی جهانی اتریش تماشا کرد. شهریان در گفت‌و‌گو با کادر فنی و اردونشینان، برای ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی اتریش آرزوی موفقیت کرد. او البته قول پاداش ویژه هم به دختران کاراته کا به شرط مدال جهانی داد. سیدحسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون کاراته هم در این بازدید همراه رباب شهریان بود. او گفت: شرایط برای تیم ملی مردان و بانوان یکسان است. تیم ملی کاراته بانوان توانایی پیشرفت بیشتری دارد و حتی می‌تواند از تیم مردان پیشی بگیرد. امیدوارم این تیم در رقابت‌های جهانی اتریش نتایج خوبی به دست آورد.

اسباب‌کشی کیمیا به رشت

کیمیا علیزاده، تکواندوکار المپیکی وزن 57 ـ کیلوگرم دوازدهم تیرماه به رشت اسباب کشی می‌کند. او بعد از تمرین در تهران طبق برنامه برای تنوع یک هفته‌ای در رشت اردو می‌زند تا تمرینات مشترکی با تیم منتخب استان گیلان داشته باشد. در این اردو ندا رستاد، حنانه همتی، هانیه اخلاقی و فاطمه سعیدی حریف تمرینی کیمیا هستند. مهرو کمرانی مربی اختصاصی او در این سفر است .

بازدید ملی پوشان کاراته از نمایشگاه قرآن

تیم ملی کاراته دیشب از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد. دختران کاراته‌کای اردونشین که برای رقابت‌های جهانی تمرین می‌کنند، ساعت 21 و 30 دقیقه باحضور در مصلای امام خمینی(ره) از غرفه ورزشکار وجوان بازدید می‌کنند. وزارت ورزش، غرفه ورزشکار و جوان را در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها