عوامل برنامه ساز ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با شب های قدر، روزهای 4 و 6 تیرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این برنامه را از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۰
«تا خدا راهی نیست» را از مصلی امام (ره) بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» با هدف خودسازی و رسیدن به رضایت الهی به مدت 30 شب با ایجاد فضای عرفانی شاد و تلفیقی از بخش هایی همچون یک خرید سالم، اندوخته، گزارش، نمایش، داستان، مصاحبه، مسابقه و .. با شنوندگان صدای سلامت همراهی می کند.

برنامه «تا خدا راهی نیست» به تهیه کنندگی سولماز عطایی و گویندگی مسعود خواجه وند و فیروزه آدابی که کاری از گروه تغذیه و سلامت این شبکه رادیویی است، در این ایام با حضور کارشناسان و متخصصان به موضوعاتی همچون خیرخواهی، فرصت زندگی، ایثار و از خودگذشتگی، دعا و نیایش، مسئولیت پذیری، توبه و جبران و ... خواهد پرداخت.

گفتنی است، ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز از ساعت 19:10 به مدت 110 دقیقه ، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها