رئیس انجمن‌های صنفی کارگران در گفتگو با جام جم آنلاین :

ادغام بیمه های درمان، تضییع حقوق کارگران است/ سرویس دهی درمانی ضعیف است

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ دوم تیر ماه، «وضعیت بیمه زنان خانه دار » را بررسی می کند.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۵
بیمه زنان خانه دار زیر ذره بین رادیو سلامت

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، «نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعی می پردازد.
روز چهارشنبه، در برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه خانواده است، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه با حضور سیروس نصیری، مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، «شرایط استفاده از بیمه تامین اجتماعی برای زنان خانه دار» مورد بحث قرار می گیرد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

رادیو سلامت فرزند پروری را آموزش می دهد

شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ دوم تیر ماه، در برنامه «خونه زندگی»، «فرزند پروری؛ جانبداری بچه ها از یکی از والدین» را به مخاطبان آموزش می دهد.

«خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که روز چهارشنبه با حضور دکتر علی اصغر اصغر نژاد، روان شناس و با تاکید بر اینکه جانبداری بچه ها از والدین نشانه ضعف رابطه زوج و والد گرایی است و نیاز به برخورد آگاهانه دارد؛ به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «فرزند پروری؛ جانبداری بچه ها از یکی از والدین» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها