برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد سه شنبه ـ یکم تیر ماه، با موضوع «مهارت همدلی» تقدیم شنوندگان می شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۲۹
از خوب گوش دادن تا رسیدن به رفتار همدلانه

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از شبکه رادیویی سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.

این برنامه که از بخش های مختلف و متنوعی همچون تقاطع؛ مهتابی و روان نویس تشکیل شده است، در بخش کارشناسی در گفت و گو با دکتر مریم فرضی، روانشناس و مشاور خانواده؛ دکتر فرشاد شیبانی، روانشناس و مشاور خانواده؛ دکتر مهرنوش دارینی، روانشناس و مشاور خانواده؛ و دکتر محسن منصوبی فر، روانشناس و مشاور خانواده به موضوع «از خوب گوش دادن تا رسیدن به رفتار همدلانه» خواهد پرداخت.

این برنامه جنگی شبانه در راستای رعایت حقوق شهروندی متقابل و افزایش آگاهی اجتماعی است که بامداد سه شنبه‌ها در گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت تهیه و پخش می شود.

گفتنی است، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه،از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

درشت مغذی ها روی خط رادیو سلامت

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ یکم تیر ماه، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «درشت مغذی ها» پاسخ می دهد.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

پروتئین‌ها اجزاء ضروری سلول‌ها در تمام موجودات زنده هستند. هر بافت و مایع به استثناء صفرا و ادرار، مقداری پروتئین دارد. ماهیچه‌ها تقریباً نیمی از پروتئین‌ها را شامل می‌شوند. در همین ارتباط، این برنامه، روز سه شنبه، با حضور پیام فرحبخش، دکترای تغذیه به سوالات شنوندگان در خصوص «معرفی پروتئین ها؛ منابع غذایی و کارکردها» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

آموزش سخاوت به فرزندان در «خونه زندگی»

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ یکم تیر ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «خصوصیات شخصیتی» خواهد پرداخت.

سخاوت علاوه بر حوزه مالی در ابعاد مختلفی از زندگی نقش دارد. در همین ارتباط، برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز سه شنبه با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روانشناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «آموزش سخاوت به فرزندان در خانواده» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«سایبان آرامش» و ضرورت‌های مشاوره پیش از ازدواج

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ یکم تیر ماه، «ضرورت‌های مشاوره پیش از ازدواج»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش وپیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز سه شنبه با حضور دکتر میناپور فرخ، روانشناس به این پرسش های مخاطبان درباره «چه مدت بعد از آشنایی؛ دختر و پسر به مشاور مراجعه کنند؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

چگونه عادت‌های نادرست را ترک کنیم؟

مقوله «شروع دوباره؛ ترک عادت‌های نادرست»، سه شنبه ـ یکم تیر ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا مخاطبان را با نقش و کارکرد مولفه‌های هوش معنوی در سلامت روان آشنا کند.

این برنامه عصرگاهی، روز سه شنبه، با حضور دکتر محسن منصوبی فر، روانشناس و مشاور خانواده از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه به پرسش مخاطبان درباره «شروع دوباره؛ ترک عادت‌های نادرست»پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ زندگی» از بخش های متعدد و متنوعی همچون روزنگار انقلاب، تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها