به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از اسوشیتدپرس از لندن، صدیق خان گفت: از آغاز ماه آینده (ژوئیه)، حمل ونقل لندن، مجاز نخواهد بود تبلیغاتی را که موجب فشار (برمخاطبان) برای تطبیق با شکل های غیرواقعی و ناسالم بدن انسان می شود، به نمایش بگذارد.
خان افزود: به عنوان پدر دو دختر نوجوان، به شدت نگران این نوع تبلیغات هستم که می تواند مردم به ویژه بانوان را سرافکنده کند و آنها را درباره اندامشان شرمسار کند. اینک زمان بسیار مناسبی برای پایان دادن به این موضوع است.
نگرانی درباره این موضوع در سال گذشته هنگامی افزایش یافت که در تصاویر تبلیغاتی از یک مدل زن با لباس شنا در ایستگاه های متروی لندن به نمایش گذاشته شد که از مخاطبان می پرسید: آیا بدن شما برای حضور در ساحل آماده است.
به گفته گرامه کریگ از شبکه رسانه ای تی اف ال، تبلیغات در شبکه راه آهن زیرزمینی شبیه دیگر مکان ها نیست زیرا مخاطبان در صورت توهین آمیز یا ناراحت کننده بودن یک آگهی، نمی توانند به سادگی که تلویزیون را خاموش می کنند یا صفحه روزنامه یا مجله را ورق می زنند، عمل کنند.
منبع:ایرنا
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با محسن بهرامی، گوینده کتاب «مسیح بازمصلوب»
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم: