برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد دوشنبه ـ 24 خرداد ماه، با موضوع «اهمیت پذیرفتن مسئولیت در مناسبات اجتماعی» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۴
مسئولیت پذیری چه نقشی در روابط اجتماعی دارد؟

به گزارش جام جم سیما روابط عمومی رادیو سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از شبکه رادیویی سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.

در بخش کارشناسی برنامه، در گفت و گو با دکتر حسین اعرابی، روان شناس به این سوال که «به نظر شما مسئولیت پذیری چه نقشی در روابط اجتماعی دارد؟» پاسخ می دهد.

«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای رعایت حقوق شهروندی متقابل و افزایش آگاهی اجتماعی است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.

یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه،از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

«صبح و زندگی» و کاربرد خط عابر پیاده

موضوع «حقوق شهروندی،‌ کاربرد خط عابر پیاده»، دوشنبه ـ 24 خرداد ماه، در برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بررسی می شود.

برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی است، در خصوص این پرسش «به نظر شما کاربرد خط عابر پیاده چیست؟» با سرهنگ جهانگیری، رییس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا گفت و گو می کند.

اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیویی است. از این رو، موضوعات این برنامه رادیویی بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی»، شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کودکان کار و آموزش برای مهارت زندگی

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 24 خرداد ماه، با موضوع «حمایت اجتماعی؛ کودکان کار و آموزش برای مهارت زندگی» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

در برنامه «افق روشن» روز دوشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور محمد لطفی، عضو جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان و فرانک ایمانی، رئیس گروه آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور به موضوع «کودکان کار و آموزش برای مهارت زندگی» پرداخته می شود.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.‎

آنچه باید درباره محافظت از گوشبدانیم؟

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 24 خرداد ماه، به سوالات شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «هندزفری و اسیب شناسی ناشی از آن و کلید محافظت از گوش» پاسخ می دهد.

«فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندستی رادیو سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

این برنامه رادیویی، روز دوشنبه، با حضور دکتر پدرام برقعی، متخصص گوش حلق و بینیبه موضوع «اشنایی باراههای محافظت ازگوش وکاهش عوارض ناشی از استفاده ی مداوم از هندز فری» می پردازد.

گفتنی است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها