مجله پزشکی و تنگی کانال نخاع

موضوع «علل و علایم و پیشگیری وکنترل عوارض تنگی کانال نخاع »، امروز ـ 23 خرداد ماه، در برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۵
مجله پزشکی و تنگی کانال نخاع

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، از ساعت 15:00 به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر وحیدطاری، متخصص ارتوپدی به موضوع «علل و علایم و پیشگیری وکنترل عوارض تنگی کانال نخاع » می پردازد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

باورهای غلط درباره انواع نان روی خط رادیو سلامت

مقوله «روش های تولید نان سنتی و راهکار برای جلوگیری از دور ریز نان سنتی»، را امروز ـ 23 خرداد ماه، در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت، بشنوید.

برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، روز یکشنبه، در خصوص «فرآوری نان های سنتی» با یوسف رمضان، دکترای صنایع غذایی گفت و گو می کند.

این برنامه با موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) به بررسی و تبیین تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی مخاطبان صدای سلامت با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی می پردازد.

همچنین، روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که؛ ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظارت مدیریت شهری به روایت رادیو سلامت

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 23 خرداد ماه، «نظارت مدیریت شهری» را بررسی می کند.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه اجتماعی است، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه با حضور مجتبی شاکری، رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران؛ خلیل راحتی، قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهداری های کشور و علی اکبر انجمنی، شهردار منطقه 15، به بررسی «وضعیت ایمنی بوستان ها» خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

وقتی نوجوان تحمل سختی‌های را ندارد

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ 23 خرداد ماه، «ارتقاء تاب‌آوری در نوجوانان»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» با هدف آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت است که این برنامه روز یکشنبه با حضور دکتر عبدالرضا کسائی، روانشناس و مشاور نوجوان به بررسی «تاثیر تاب‌آوری در سلامت روان نوجوانان» می پردازد.

در این برنامه رادیویی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها