ماندگار فرزامی، مهتا خانلو و صدف وزیری، صدرنشینان رنکینگ تنیسورهای رده‌های سنی مختلف شدند. سازمان لیگ تنیس، برترین‌های رده‌های سنی زیر ده، 14 و 18 سال را معرفی کرد که در قسمت زیر ده سال ماندگار فرزامی، یاسمن یزدانی و آریسا سبزه به ترتیب با 360، 300 و 260 امتیاز نفرات اول تا سوم رده سنی زیر ده سال شدند. مهتا خانلو، ملینا تهرانی و سارا قبادی هم به ترتیب با 300، 220 و 145 امتیاز برترین‌های زیر 14 سال لقب گرفتند. بالاخره در رده زیر 18 سال هم صدف صادق وزیری، جاسمین خوشابه و غزل پاک‌باطن با 520،320 و 300 امتیاز اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۷

قضاوت اولین بانوی داور ایرانی در رقابت‌های جهانی

بانوی داور ایرانی برای اولین بار در رقابت‌های اسکیت هاکی جهان قضاوت می‌کند. ملیحه خرم‌آبادی، اولین داور ایرانی و اولین بانوی آسیاست که به دعوت فدراسیون جهانی در رقابت های جهانی اسکیت هاکی ایتالیا سوت می‌زند. وی که سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان ایران هم هست با پایان بازی‌های ایران، رقابت‌های بانوان را قضاوت می‌کند. رامین عتیقه چی، دومین داور ایرانی در مسابقات جهانی ایتالیا محسوب می‌شود.

شمشیربازان 29 خرداد، در اردو

شمشیربازان بعد از استراحت دو هفته‌ای، 29 خرداد به اردو برمی‌گردند. فدراسیون که برای مسابقات زیر 23 سال آسیا به میزبانی ژاپن برای آنها برنامه‌ریزی کرده، بعد از قهرمانی آسیای سال قبل ملی‌پوشان را رها نکرده تا مهرماه نتایج بهتری از دوره قبل رقم بزنند. شمشیربازان سه اسلحه سابر، اپه و فلوره، طبق برنامه سه هفته پیش در اردو بودند که بعد از استراحت دوباره از شنبه هفته آینده برمی‌گردند تا برای 9 روز زیر نظر مربیان تمرین کنند. البته هنوز فدراسیون درباره اعزام شمشیربازان تصمیم نگرفته است.

ایتالیا؛ اولین حریف اسکیت ‌هاکی ایران

تیم ملی اسکیت ‌هاکی، رقابت‌های جهانی را با بازی مقابل میزبان استارت می‌زند. طبق برنامه، این تیم که برای اولین بار رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کند، فردا عصر در اولین مسابقه برابر ایتالیا ی میزبان قرار می‌گیرد. فنلاند، دومین حریفی است که دختران ایران در دومین روز مسابقات، یعنی دوشنبه با آن روبه‌رو می‌شوند. لتونی آخرین حریف تیم اسکیت‌هاکی است که سه‌شنبه برابرش صف‌آرایی می‌کنند. مسابقه‌های جهانی اسکیت‌هاکی اینلاین در شهر آسیاگوی ایتالیا برگزار می‌شود.

بهناز قدس، فنی‌ترین بازیکن وودبال در تورنمنت کره

بهناز قدس، ملی پوش وودبال در تورنمنت کره، لقب فنی‌ترین بازیکن را گرفت. او در این مسابقه با ثبت ضربه گیت این وان، برنده مدال طلا شد و فنی‌ترین بازیکن رقابت‌ها شناخته شد. قبل از آن هم او در قسمت دوبل همراه حمیده سرکوبی شیرازی با صعود از دور اول مسابقات، پنجم رقابت‌ها شدند. در دور دوم هم به‌دلیل بدی آب و هوا یک امتیاز کم آورد و مدال نقره و برنز را از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها