مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر که برای اولین بار است، برای این برنامه سحری یک تیتراژ اختصاصی ساخته شده، ادامه داد: با آهنگسازی امید رمضانی و خوانندگی آقای مجتبی مصری ترانه ای با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان برای ویژه برنامه "قرار بی قراران"ساخته شده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۸
«قرار بی قراران» صاحب تیتراژ اختصاصی شد

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی ادامه داد: با توجه به وقایع جهان اسلام و حوادث مختلفی که در برخی از کشورهای اسلامی در حال رویداد است هر سحر به موضوع مدافعان حرم می پردازیم و مستند یکی از شهدای مدافع حرم در ویژه برنامه قرار بی قراران پخش می شود.

وی تصریح کرد:این مدافعان از کشورهای مختلف اسلامی همچون ایران، عراق و افغانستان هستند و گروه برنامه ساز به دیدار خانواده های آن شهدا می رود و ضمن اهدای لوح تقدیر رادیو ایران که سپاس کوچکی است از حماسه های این شهداء با خانواده های آنها به گفتگو می پردازد و این شهدا را به مخاطبان رادیو ایران معرفی می کند.

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران تاکید کرد: امسال سعی کردیم روی موضوع دعا و قرآن متمرکز بشویم. دعای مجیر موضوع محوری ما خواهد بود که در ماه مبارک رمضان 30 کلید واژه از آن دعا استخراج شده و آقای دکتر الهامی کلید واژه ها را در ادبیات و عرفان ایرانی بررسی می کنند.

گودرزی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین افتخاری و محمد نصرآبادی همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک و دکتر باقری کارشناسان برنامه هستند که در باره فرازهایی از دعای مجیر صحبت می کنند.

وی اضافه کرد: از طرفی در هفته اول ماه مبارک رمضان موضوع مسئولیت پذیری در قرآن وروایات به صورت آیتم بررسی شده و با توجه به اینکه مسئولیت پذیری یکی از ویژگی های انسان مومن است به این موضوع مهم در زندگی امروز و زندگی شهروندی می پردازیم.

گودرزی با بیان اینکه رادیو ایران یک روز قبل از ماه مبارک رمضان به پیشواز این ماه عظیم می رود گفت: تمام تلاش این گروه ساختن برنامه هایی دلنشین و متناسب با سحر ووقتهای ماه مبارک رمضان است.

برنامه «قرار بی قراران» از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران هر سحر ساعت 2:30 تا 4:30 با کارشناس مجری گری محمد نصرآبادی، تهیه کنندکی حسین معصومی و گویندگی مهدی طهماسبی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها