روی آنتن

«خانواده باحال» در خندوانه

با شروع ماه مبارک رمضان، مسابقه «خانواده باحال» به محتوای برنامه «خندوانه» اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۰

به گزارش روابط عمومی خندوانه، «خانواده باحال» که از دوشنبه شب پخش می‌شود، مسابقه‌ای است که چهره‌های شناخته شده اعم از هنرمندان و ورزشکاران به همراه خانواده‌هایشان در آن شرکت خواهند کرد.

سریال‌های جدید رمضانی در آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مجموعه‌هایی همچون «خداحافظ بچه»، «پایتخت»، «فاخته»، «دردسرهای والدین»، «نبردی دیگر»، «ساعت صفر» و «تنهایی لیلا» را روی آنتن می‌برد.

«پرده‌نشین» در شبکه 5

سریال پرده‌نشین در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23 از شبکه پنج پخش می‌شود. این مجموعه هر روز ساعت 18 بازپخش خواهد شد.

«سینما کلاسیک» و مروری بر آثار کلینت ایستوود

برنامه «سینما کلاسیک» شبکه نمایش که هر شب ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود این هفته از 15 تا 21 خرداد مانند روند سابق به مرور آثار بزرگان تاریخ سینما می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی سیما، مروری بر آثار کلینت ایستوود بازیگر و کارگردان مطرح سینما موضوع این هفته شبکه نمایش خواهد بود. «به خاطر یک مشت دلار»، «به خاطر چند دلار بیشتر»، «خوب، بد، زشت»، «طناب اعدام»، «قلعه عقاب‌ها» و «هری کثیف» فیلم‌های منتخب این هفته «سینما کلاسیک» هستند.

مرتضی رزاق کریمی در برنامه «سفید»

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، مرتضی رزاق کریمی مستندساز مشهور که به تازگی به سمتِ مشاورِ عالی مدیر عامل و سرپرست معاونت فرهنگی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منصوب شده دوشنبه شب 17 خرداد ماه برای دومین بار مهمان «سفید» می‌شود. برنامه «سفید» به تهیه‌کنندگی سعید بشیری و داوود آجرلو هر شب ساعت 23 از شبکه آموزش سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها