مرد افغان که برای تسویه حساب اختلاف ملکی، هموطن خود را در تهران به قتل رسانده بود پس از هفت ماه سکوت خود را شکست.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۴

به گزارش جام‌جم، چهاردهم آبان سال گذشته مرد میانسالی به کلانتری خانی آباد مراجعه کرد و از ناپدید شدن برادرش که کارگر ساختمانی بود خبر داد. مرد میانسال به ماموران پلیس گفت: تبعه افغانستان هستم و چند سالی است همراه برادر کوچکم به نام نور محمد که 26 سال دارد،‌برای کار به ایران آمده‌ایم. برادرم در یک ساختمان نیمه‌کاره حوالی خانی‌آباد کار می کرد که دو روز است ناپدید شده و خبری از او ندارم.

ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه متوجه شدند نورمحمد آخرین بار حوالی میدان بهشت در محله نازی آباد دیده شده و بعد از آن کسی از او اطلاعی ندارد.

کارآگاهان تحقیقات را روی افراد مرتبط با پسر جوان متمرکز کردند تا این‌که مشخص شد خانواده نورمحمد در افغانستان با خانواده دیگری دارای اختلافات ملکی هستند که پسر این خانواده در محدوده میدان بهشت در یک ساختمان نیمه‌کاره کار می‌کند. با شناسایی هویت پسر 28 ساله به نام احمد، کارآگاهان متوجه شدند او از آنجا به افغانستان فرار کرده است. در حالی که تحقیقات برای یافتن پسر افغان ادامه داشت، کارآگاهان متوجه شدند احمد دوباره به ایران بازگشته و این‌بار با هویت جعلی در شیراز مشغول کار شده است. سرانجام چهارم فروردین امسال پسر افغان در شیراز دستگیر شد.

احمد شنبه هفته گذشته پس از روبه‌رو شدن با شواهد پلیسی، به قتل هموطنش اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلافات قدیمی نورمحمد را خفه کردم و جسدش را در چاه 20 متری انداختم. با اظهارات قاتل 28 ساله افغان، کارآگاهان برای پیدا کردن جسد نور محمد در ساختمان مورد نظر حاضر شده و با کمک متهم پس از پنج روز جست‌وجو بقایای جسد را از داخل چاه کشف کردند. پس از کشف جسد، با دستور قاضی مرادی، بازپرس جنایی تهران متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها