منچستریونایتد سرانجام بدون فرگوسن به جام رسید

قهرمانی فان‌خال زیر سایه حضور مورینیو

جسی لینگارد در وقت‌های اضافه برای منچستریونایتد گل زد تا تیم ده نفره‌اش را به برد 2-1 در فینال جام حذفی انگلیس مقابل کریستال پالاس برساند.
کد خبر: ۹۰۷۰۱۲

یک برد دراماتیک در ومبلی و جامی که بالاخره لوئی فان‌خال برای شیاطین سرخ کسب کرد. در نیمه اول این دیدار کریستال پالاس در یکی دو مورد از کلاتنبرگ، داور بازی شاکی بود و البته به نظر می‌آمد که حق با آنهاست، اما در نیمه دوم این یونایتد بود که بازی را در دست گرفت.

آنها دقیقه 78 گل خوردند تا کابوس ناکامی مطلق در این فصل سراغ فان‌خال بیاید، اما خوان ماتا خیلی زود بازی را به تساوی کشاند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. اخراج کریس اسمالینگ کار را بار دیگر برای شیاطین سرخ سخت کرد، اما دقیقه 110 لینگارد جوان با گل خود، یونایتدی‌ها را غرق در شادی کرد. با وجود این، جامی که لویی فن‌خال در ویمبلی بالای سر برد، تضمین‌کننده جایگاه او روی نیمکت منچستر یونایتد است و همچنان (و این بار قوی‌تر از همیشه) خبر آمدن مورینیو به عنوان جانشین او در اولدترافورد به گوش می‌رسد. این مربی هلندی بزودی با اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه و تعدادی از اعضای خانواده گلیزر دیدار خواهد کرد تا از آینده خودش مطمئن شود. خود فن‌خال می‌گوید: «دلم می‌خواهد جام‌های زیادی بگیرم. هر جا کار کرده ام قهرمان شده ام. اگر باشگاه بخواهد از دانش و مربیگری من استفاده کند می‌توانم کارم را ادامه بدهم. امیدوارم که فصل بعد هم شما را ببینم.

مربی هلندی که گویی برای ثابت کردن موضوعی به منتقدانش به کنفرانس مطبوعاتی آمده بود گفت: «کسب این جام برای باشگاه فوق‌العاده بود. هم برای هواداران هم برای من که الان در چهار کشور مختلف جام برده‌ام. کمتر مربی‌ای به این دستاورد رسیده. ما با ده بازیکن مبارزه کردیم و شایسته این قهرمانی بودیم.» این اولین جام قهرمانی شیاطین سرخ بعد از دوران الکس فرگوسن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها