خانم محمدی: در دادسرای شهر لاریجان پرونده کیفری دارم که بیش از هفت سال است هنوز به سرانجام نرسیده است. از قوه قضاییه می‌خواهم بر عملکرد دادسراها نظارت کنند.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۴

صادقی از قم: چرا هیچ نهادی در قبال افزایش قیمت سرسام‌آور بیمه‌ها پاسخگو نیست و باز هم باید این فشارها بر دوش مردم باشد؟

حسنی از تهران: مسئولان محترم شهر تهران تا کی می‌خواهند اجازه تردد خودروهای فرسوده را در سطح شهر بدهند؟ بویژه اتوبوس و مینی‌بوس‌های فرسوده که آلودگی زیادی هم به‌وجود می‌آورند.

شهروندی از تهران: پارک‌ دوبل مسافرکش‌های شخصی مقابل ایستگاه‌های مترو ، ترافیک سنگینی در این مناطق ایجاد کرده است، مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

جمعی از والدین دانش‌آموزان: سرویس‌های بهداشتی برخی مدارس دخترانه از لحاظ نظافت وضع خیلی بدی دارد، به مسئولان مدارس نیز اعتراض کردیم ولی هیچ اقدامی برای رفع این مشکل انجام نشد. از مسئولان آموزش و پرورش می‌خواهیم بر وضعیت بهداشت مدارس بیشتر نظارت کنند.

صالحی از تهران: بیمارستان میلاد از لحاظ سیستم تهویه هوا و نظافت سالن‌ها فوق‌العاده وضع نامناسبی دارد. از مسئولان این بیمارستان می‌خواهیم فکری برای این اوضاع نامناسب کنند.

سلیمانی تهران: بوی نامطبوع و فاضلاب گونه در خیابان شاه نظری تهران باعث رنجش بسیار ساکنان محل شده است. امید است مسئولان در این باره به فکر چاره‌ای اساسی باشند.

احمدی از تهران: بازنشسته راه‌آهن هستم و هنوز عیدی94 و حقوق فروردین ما را پرداخت نکرده‌اند. چرا؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها