«آخر هفته» عنوان برنامه رادیویی است که پنج شنبه و جمعه یعنی آخر هفته از شبکه رادیویی ایران پخش می شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۷
پیشنهاد «آخر هفته» رادیو ایران

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، این برنامه با رویکرد تفریحی و شاد به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای وحید ارادمند پنج شنبه ساعت 11:45 و جمعه ساعت11:30 از رادیو ایران پخش می شود.

به گفته سعیده گلکار دستیار تهیه این برنامه پنج شنبه در «آخر هفته» به استان های ایران از طریق امواج رادیویی سفر می کنیم. این هفته به مرکز مهاباد و آبادان و آذربایجان غربی سر می زنیم و گزارشگران از تازه ترین خبرهای استان می گویند.

همچنین از دیگر بخش های شنیدنی و جذاب برنامه آیتم دکتر مهدی خانکه، استاد دانشگاه است که در خصوص کشف آثار مربوط به هزاره سوم در شیراز که قدمت شهر شیراز را سه هزار سال بیشتر می کند، صحبت می کند.

گلکار افزود: همچنین در خصوص یادواره ی سردار شهید قاسم مَدهَنی و بزرگداشت ده هزار شهید جامعه عشایری با حامد فاتحی پولادی، ارتباط تلفنی برقرار میشود.

و در پایان افزود برنامه جمعه «آخر هفته» 31 اردیبهشت با رویکردی متفاوت به اخبار جدید داخل رادیو ایران می پردازد و با تهیه کنندگان برنامه های رادیو ایران گفتگو می کند.

محبوبه احمدی زاده و سهیل مس چی در بخش ارتباطات برنامه تلفن های شما را پخش می کنند و طاهره سادات موسوی پیامک های «آخر هفته» را دریافت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها