جانشین رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با هشدار به موتور‌سوارانی که اقدام به مخدوش یا پوشاندن پلاک وسیله خود می‌کنند، از برخورد پلیس با این دسته از موتورسیکلت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۱

به گزارش ایسنا، سر هنگ حسن عابدی درباره تردد موتورسیکلت‌هایی با پلاک پوشیده شده یا بدون پلاک گفت:‌ طبق قانون تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر و خیابان‌ها ممنوع بوده و پلیس نیز در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد کرد. البته تعداد موتورسیکلت‌هایی که بدون پلاک در سطح شهر تردد می‌کنند بسیار کم و نزدیک به صفر است که عمدتا هم به دلیل افتادن پلاک است اما به هرحال پلیس طبق قانون با صاحبان آن برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه برخی از موتورسواران با زنجیر یا کش اقدام به پوشاندن تمام یا بخشی از پلاک وسیله خود می‌کنند که این اقدام نیز تخلف بوده و ماموران پلیس راهور با آن برخورد خواهند کرد که بر اساس آن جریمه 60 هزارتومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد. جانشین رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به موتورسیکلت‌سوارانی که ممکن است ارقام پلام خود را تغییر داده یا اقدام به جعل پلاک کرده باشند نیز گفت:‌ این افراد علاوه بر جریمه و توقیف موتورسیکلت به مرجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها