کارگاهی تولیدی در ورامین با استفاده از ضایعات چوب، زیباترین محصولات را تولید و به خارج از کشور صادر می‌کند. مواد اولیه این واحد تولیدی، شاخه‌های درختان شکسته شده است که به صورت ضایعات در کوچه و خیابان‌ها بوفور یافت می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۰۱۱

مدیر مرکز تخصصی نیکوکاری نواندیشان فاطمی(س) که صاحب این کارگاه تولیدی است، در این‌باره گفت: 11 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از جمله معتادان ترک‌کرده، افراد بدسرپرست و بی‌سرپرست مشغول به کار هستند.

محمد قشقایی درباره هزینه راه‌اندازی این واحد تولیدی افزود: غیر از هزینه سوله، با خرید حدود ده میلیون تومان ابزار و ماشین‌آلات مورد نیاز، این واحد تولیدی راه‌اندازی شد.

وی سود ناشی از این نوع تولید را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: هم‌اکنون از فروش محصولات چوبی تولید شده، ماهانه بیش از 700 میلیون ریال فقط سود خالص به دست آمده است، به همین دلیل در حال برنامه‌ریزی برای توسعه کارگاه هستیم.

وی تصریح کرد: پیش از این تمام ضایعات چوب موجود در معابر این شهرها دور ریخته می‌شد و از آن استفاده‌ای نمی‌شد، اما با خلاقیت کارگران، این ضایعات به محصولاتی شکیل و زیبا تبدیل می‌شوند./خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها