رئیس فدراسیون سه گانه که مهمان برنامه استودیو ورزش بود، در قسمتی از صحبت‌های خود عنوان کرد به فوتبالیستی که بتواند رکورد بانوان دوگانه کار را بزند، جایزه می‌دهم.
کد خبر: ۹۰۴۸۷۱

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ برنامه استودیو ورزش از دی سال گذشته هر روز از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود و با رویکردی انتقادی به نقد و بررسی رشته‌های مختلف ورزشی می‌پردازد. این برنامه در یکی از قسمت‌های خود میزبان رئیس فدراسیون سه‌گانه بود. سردار صبور که همراه ماندانا دهقان و عالمه سادات جباری، قهرمان و نایب‌قهرمان مسابقات بین‌المللی دبی در این برنامه حضور یافته بود، درخصوص حضور پررنگ بانوان و کسب نتایج درخشان آنان در صحنه مسابقات بین‌المللی صحبت کرد. وی همچنین با بیان نیاز‌ها و کمبود‌های این رشته ورزشی خواستار توجهات بیش از پیش مسئولان و مقامات ورزشی نسبت به توسعه این ورزش پر هیجان شد.

رئیس فدراسیون سه گانه در بخشی از صحبت‌های خود اذعان کرد: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، به این ترتیب باید در ورزش هم، همچون ورزشکاران مرد فعال باشند و توانایی‌های خود را به اثبات برسانند.

وی ادامه داد: در سال 91 برای نخستین بار با چهار نماینده در مسابقات بانوان دوگانه آسیا شرکت کردیم و توانستیم دو مدال نقره و برنز ارزشمند کسب کنیم. نتایجی که بانوان دوگانه کار تاکنون کسب کرده اند نشان می‌دهد اگر امکانات لازم برای حضور آنان در مسابقات بین‌المللی فراهم شود پا به پای مردان برای ایران افتخار‌آفرینی خواهند کرد.

در ادامه این برنامه نیز دو بانوی دوگانه کار خوب کشورمان ضمن اشاره به افتخارات خود در این رشته از نبود اسپانسر و حامی مالی برای حضور در رقابت‌های برون مرزی گفتند و همچون رئیس فدراسیون خواستار حمایت بیشتر از بانوان ورزشکار شدند.

در جریان این گفت‌وگوی کوتاه سردار صبور به جمله‌ای که چندی پیش در فضای مجازی خوانده بود اشاره کرد و گفت: مدتی قبل مطلبی را در یکی از سایت‌های خبری خواندم با این مضمون که، یکی از فوتبالیست‌های معروف کشور اعتراض به مربیان لیگ فوتبال درباره حقوق بالای یک میلیارد فوتبالیست‌ها را غیرمنصفانه دانسته و عنوان کرده بود: «کسانی که به حقوق فوتبالیست‌ها معترض هستند اگر تمریناتمان را ببینند، حرفشان را پس می‌گیرند و می‌گویند حق شما یک میلیارد نیست ده میلیارد است.»

اما نکته جالب صحبت‌های رئیس فدراسیون دوگانه آنجا بود که وی عنوان کرد:« بعد از این که این گفته‌ها را خواندم بلافاصله در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها خطاب به آن فوتبالیست گفتم: اگر شما بتوانید در یکی از مسابقات بانوان دوگانه کار حاضر شوید و پا به پای آنها به خط پایان برسید به شما خودرو جایزه می‌دهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها