نمی‌توانند برای ما حاشیه درست کنند

قنبرپور: استقلال هم تبانی کرد که 4 گل خورد؟

مربی پرسپولیس از این‌که در این روزهای حساس برای تیم او حاشیه درست می‌شود، ناراحت است. مصطفی قنبرپور که سابقه بازی در پرسپولیس، سایپا و تیم ملی را در کارنامه دارد، درباره بازی‌های هفته آخر با جام‌جم صحبت کرد:
کد خبر: ۹۰۴۰۳۵

اوضاع اردوی پرسپولیس چگونه است؟

خیلی خوب. همه بچه‌ها کار خود را می‌کنند و آرزو داریم در روز آخر هم عملکردی درخشان داشته باشند. ما فصل پرفراز و نشیب و سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بچه‌ها به حق خود برسند.

گفته شد گسترش فولاد در بازی با پرسپولیس عملکرد عادی خود را نداشت.

می‌دانم چه دوستی این بحث ها را مطرح کرد؛ اما سوال من این است هر تیمی چهار گل خورد با تیم مقابل تبانی کرده؟ یعنی استقلال هم که در آن بازی حساس دربی از پرسپولیس چهار گل خورد، با ما تبانی کرده بود؟

زیرپوستی برای استقلالی‌ها کری هم خواندید.

قصدم کری خواندن نبود. دوستانی که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند به جای این حرف‌ها بروند به سمت فوتبال جوانمردانه. آرزویم این است همه بازی‌های جمعه در فضایی جوانمردانه برگزار شود. بچه‌های ما و همه بازیکنانی که برای بقا یا قهرمانی می‌جنگند، تمام توان خود را در تمرین گذاشته‌اند به این امید که بازی‌های روز آخر جوانمردانه باشد.

و داوری‌های روز آخر؟

من آرزو می‌کنم داوری‌های فردا کم‌نقص باشد. در بسیاری از بازی‌های این فصل، داوری سر پرسپولیس را برید، اما من هیچ وقت به داوران توهین نکردم. آرزویم داوری‌های کم‌نقص برای فرداست.

آزادی در روز جمعه؟

فکر می‌کنم دو ساعت مانده به شروع بازی، ورزشگاه پر می‌شود. هواداران بامعرفتی داریم که مطمئنم ما را روز آخر تنها نمی‌گذارند.

به سرمربی پرسپولیسی ذوب آهن امیدوار هستید؟

جدا از پرسپولیسی بودن یحیی، معتقدم یحیی فردا برای حیثیت ورزشی خود مبارزه می‌کند. امیدوارم ذوب، فوتبالی در حد نام خود بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها