
جام جم ورزشی - به اندازه کافی از برند قبلی انتقاد شد و ایرادها و کیفیت پایین آن به چشم آمد و لازم نیست درباره آن بنویسیم، اما اگر قرار بود لباسی را برای تیم ملی انتخاب کنیم که رسانهها از آن به عنوان «زیرپیراهن» نام ببرند، چرا قرارداد لباس را عوض کردید؟
همان قرارداد قبلی خوب بود. پیراهنهای پلاستیکی تولید منیریه را به نام آلمانی بر تن بازیکن تیم ملی میکردیم و خلاص. دیگر چرا پای یک نام دیگر را وسط کشیدید؟ مالک باشگاه ایرانی بلواستارز آمریکا میگفت «تیم من با 2000 هوادار قراردادی 120 هزار دلاری با نایک دارد، چگونه مدیران فوتبال ایران برای تیم ملی ایران نمیتوانند قراردادی مناسب با یک برند باکیفیت ببندند؟!»... پرسش دقیقا این است: چرا اجازه نمیدهند پای برندهای باکیفیت به ایران باز شود؟ برند جدید تیم ملی ایران اگر خوب بود، تیم ملی همان کشور از آن استفاده میکرد. چرا ایتالیا از این برند استفاده نمیکند؟! چرا اجازه نمیدهند پای برندهای معتبر آلمانی مانند آدیداس و پوما به فدراسیون فوتبال باز شود؟ خود تیم ملی ایتالیا (که ما یک تولیدی از آن کشور برای خود انتخاب کردهایم) از لباس باکیفیت پوما استفاده میکند که همه مختصات لباس مناسب ورزشی را دارد. چرا نمیگذارند پای برندهای معتبر به فدراسیون فوتبال باز شود؟ چه کسانی در این راه سنگاندازی میکنند و چرا؟! و پرسش آخر: آیا مهدی تاج این قدرت را دارد که همه موانع را از سر راه بردارد و لباس آبرومند بر تن بازیکنان تیم ملی ایران کند؟
علی جوادی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت وگوی اختصاصی تپش با سرپرست دادسرای اطفال و نوجوانان تهران:
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان