سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره عکسی که از وی در فضای مجازی منتشر شد گفت: موضوع آن طوری که به آن پرداخته شده نیست.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۸
مجیدی: خون من آبی است

به گزارش جام جم آنلاین، فرزاد مجیدی گفت: این روزها همه مجموعه استقلال در تکاپو برای بهترین عملکرد خود در تمرینات و مسابقات هستند. من هم دو روز گذشته سرگرم انجام وظایفم بودم و از آنجا که در زمین تمرین گاهی صدا به صدا نمی رسد مجبور شدم برای انجام کاری با یکی از مسئولان تیم با زبان بدن صحبت کنم .

مجیدی ادامه داد: من به او (مسئول استقلال)با اشاره دست گفتم که 5 دقیقه صبر کند می خواهم در حد یک دقیقه با او صحبت کنم اما بلافاصله حرکت دست من با دوربین عکاسان حاضر در تمرین شکار شد تا این حرف و حدیث ها پشت سر من زده شود.

سرپرست استقلال با تاکید بر اینکه خونش آبی است ادامه داد: هواداران استقلال خوب مرا می شناسند و همه می دانند بهترین سال های زندگی ام را در این تیم گذراندم و برای سربلندی استقلال از همه چیزم گذشته ام .نام خانواده مجیدی با استقلال عجین شده است و چنین حرف و حدیث هایی مانند وصله هایی است که به ما می چسبانند اما همان طور که گفتم خون من آبی است و قلبم این پیوند را پس می زند.
وی درباره اینکه گفته می شود تراکتوری ها درخواست خرید 30 درصد از بلیت های کل ورزشگاه آزادی را داده اند توضیح داد: مطابق قانون فیفا که در تمام کشور های زیر نظر این نهاد قطعی و لازم به اجراست تیم میهمان حداکثر می تواند 10 درصد بلیت فروشی کل ورزشگاه میربان را به خود اختصاص دهد. از آنجا که این دیدار هم تاثیر بسیار زیادی در وضعیت قهرمانی استقلال دارد از سازمان لیگ می خواهیم به این موضوع ورود کند و مطابق قانون به هواداران تیم تراکتورسازی بلیت اختصاص دهد.
به گفته فرزاد مجیدی تنها عددی که او تا آخر عمرش می تواند نشان دهد 4 معروف آبی هاست.
منبع: باشگاه خبرنگاران
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها