گزارشی از آخرین وضعیت لژیونرهای ایران برای فصل جدید

بلاتکلیفی سردار، حقیقی و گوچی

آزمون: تا جام‌جهانی در روستوف می‌مانم

لژیونر فوتبال کشورمان دوست دارد تا جام‌جهانی 2018 در باشگاه روسی روستوف توپ بزند. او امیدوار است تیم ملی به جام‌جهانی روسیه صعود کرده و در این ورزشگاه به میدان برود.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۹

سردار آزمون ستاره جوان تیم ملی ایران و باشگاه روستوف روسیه درباره نقش خود در تیم ملی ایران به یک پایگاه خبری روس گفت: وظیفه من در تیم ملی ایران، گل زدن و حرکت تیم رو به جلو است. اخیرا قرعه‌کشی انتخابی جام‌جهانی برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌های قدرتمندی همگروه شده است. با این حال تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در جام‌جهانی حاضر باشم.

ورزشگاه روستوف جایی که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در آن بازی می‌کنند، یکی از ورزشگاه‌های میزبان جام‌جهانی 2018 است.سردار در این باره گفت:‌خیلی دوست دارم در جام‌جهانی 2018 روسیه هم در همین ورزشگاه بازی کنم و برای تیم ملی ایران گل بزنم. اما اول باید صعود کنیم و بعد ببینیم این ورزشگاه میزبان بازی‌های ما خواهد بود یا خیر.

او درباره پیشنهادات خود در ابتدای فصل و ماندنش در این تیم تصریح کرد: از شرایط خود در روستوف رضایت دارم و دوست دارم تا زمان جام‌جهانی روسیه در این تیم بمانم. علاوه بر آن روستوف این فصل تیم قدرتمندی بست و در صدر جدول لیگ روسیه قرار داریم.

سردار درباره ورزش مورد علاقه خود غیر از فوتبال هم افزود: من حتی به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شدم و والیبال را جدی دنبال می‌کردم اما سرانجام تصمیم گرفتم فوتبال را انتخاب کنم.

سردار آزمون درباره مقایسه خود با لیونل مسی که در ایران لقب او شده است، اضافه کرد: نمی‌دانم این لقب از کجا برای من آمد. من کجا مسی کجا؟ دوست ندارم با او مقایسه شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها